poniedziałek, 29 czerwca 2020

Na kacu

witam

W wigilie imienin Piotra i Pawła zorganizowałem kilka spotkań sowicie zakrapianych to jaśkiem wędrowniczkiem, to absolutem z czarnej porzeczki to znowu piwkiem. Wróciłem po północy, zasnąć się nie udało a teraz mam kaca giganta. Dodatkowo w kawiarnianym ogródku na Nowym Świecie musiało mnie zawiać bo jestem nieźle połamany i jadę na przemian na maści końskiej i sportowym, przeciwbólowym Ibupromie.
W tych okolicznościach przyrody nie zagrałem wczoraj piesków w Swindon. Wszystko miałem wytypowane na tip-top i ładnie wchodziło ale zabrakło czasu żeby to postawić.
Pierwsza tura wyborów i rekordowy wynik Andrzeja Dudy 43,67% do czego się osobiście przyczyniłem daje niemal pewność na reelekcję.
PiS: ostatecznie 43,50% - też dobrze...


Zdjęcie
PiS: 15'00"
STS nie wystawił mi Monmore Green w prezencie. Trudno...:)

WTOREK, 30.06 15'08"
Popracowałem nad Monmore tyle ile zdążyłem. Pierwszy rozbudowany kupon-baza. Tani bo pewniak 15'18" nie należy do dzisiejszych preferencji.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311822099018354030&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zastanawiałem się nad remisami w Iranie, ale po 4 miesiącach przerwy kto wie co u nich tam piszczy...
A czemu Warta ? - kiedyś o tym tutaj pisałem. Z sentymentu, z lat 70-tych ubiegłego wieku kiedy moja drużyna z klasy VIIIc grała w turnieju "o złotą piłkę" i tak żeśmy się nazwali. Dostaliśmy od nich wtedy piłkę, koszulki, książki....

PiS: 15'40"
Pewniak (5/2) wygrał race 3 o 1,75dł, tak więc można było sieknąć mocniej...Trudno (kilka tanich kuponów na nim mam)
Race 4 (9/2) wygrał także mój faworyt (nie był w preferencjach).
Kiedyś w "Betako" miałbym już zaczęte 49 trypli (28+21) po 5zl a 7 z nich o kursach 5zl*3,5*5,5*X czekałoby na szczęśliwy koniec. Tak to właśnie drzewiej wyglądało...:)
PiS: 19'30"
Piłka zrobiła się śmieszna. Niby wziąłem mecz dla jaj ale to się nie powtórzy. Pajace.

ŚRODA, 1.07 22'40"
W Monmore doskonały dzień, Lista preferencji wyglądała tak:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311832099016053334&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
czy zawężony
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311832099013053373&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Reszta wcale nie gorzej a w jednym z wyścigów mój (5/1) przegrał z faworytem (2/1) o szyję (NK) bo w ogóle miałbym niemal same komplety...
Na noc STS zdecydował się na konie w Louisiana Downs gdzie obroty na polu są w granicach 1500$ na gonitwę. Trochę bez sensu mając do wyboru kultowy Delaware czy nawet Emerald Downs.

CZWARTEK, 2.07 23'59"
Dzisiaj broniłem remisu i prawie się udało.

PIĄTEK, 3.07 19'00"
Newcastle, Nottingham w pieskach i Gulstream na koniach to skład desek. Nie gram, odpocznę.
Piątek to Monmore Green, zawsze tak było i zostanie...

cdn
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Witam Panie Pawle w sts polecam typ na wybory prezydenckie over 62,5 % po 1,7, osobiście uważam, że jest 95% szans na wejście. Sam poszedłem grubo. Borys

    OdpowiedzUsuń
  2. Według już oficjalnych danych w I turze sięgnęła ona 64,51%. W 2005, 2010 i 2015 w dogrywce była ona za każdym razem wyższa (w 2005 i 2010 minimalnie, w 2015 znacząco). Teraz może być podobnie, bo jeszcze nigdy w XXI wieku polskie społeczeństwo nie było tak rozemocjonowane politycznie. Borys

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście mowa o frekwencji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Borys
    Ja tego nie gram póki co ale życzę Ci żeby weszło.
    Tym niemniej są różne opinie...
    https://www.msn.com/pl-pl/rozrywka/gwiazdy/krzysztof-jackowski-przepowiedzia%C5%82-kto-wygra-wybory-prezydenckie-poda%C5%82-dok%C5%82adne-wyniki-procentowe/ar-BB1699Fd?ocid=msedgntp
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Borys, trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że 12.07 to już okres urlopowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza tura pokazała, że turystyczne miejscowości poradziły sobie dobrzw a i zorganizowanie zaświadczenia jak się wyjeżdża nie stanowi ludziom problemu. Wydaje się, że w tym roku większość będzie odpoczywać w kraju, powinno wejść.

    OdpowiedzUsuń