sobota, 13 czerwca 2020

Jak ryba w wodzie

witam

Od pól wieku w hazardzie preferuje wyścigi konne co niejednokrotnie na tym blogu opisywałem. Na pewien czas, w Betako na Nowolipkach wciągnęły mnie również charty. To jest mój żywioł i muszę się przyznać, że typowanie tych zawodów (Horses & Greyhounds) przychodzi mi z wielką łatwością. Co innego piłka. Dzisiaj chciałem dobrać tylko 3 pozycje w granicach 1,80/2,00 aby utworzyć bloki 6,7/13 w połączeniu z Monmore ale nie dałem rady. Po prostu nie mam pojęcia, zwłaszcza po wirusowej przerwie, kto jest lepszy a jeśli nawet wiem to czy akurat sprzeda mecz czy jeszcze poczeka kolejkę.
Tak więc chciałem uzupełnić 10 Monmore ale sprawa się skomplikowała. Jestem pełen obaw, że oto dzisiejszy miting wypadnie mi dużo słabiej niż oczekiwałem. Bardzo zróżnicowane wyniki kilku elementów analizy rokują jak najgorzej. Całkowita, aż rażąca niezgoda z angielskimi ekspertami co często się zdarza ale nie w takim wymiarze. Nic to, trochę na fart puściłem kilka krótszych i dłuższych kuponów postawiwszy na swoim a baza wygląda tak.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311652099013762613&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311652099019462655&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
To powyższe zagranie nie jest oczywiście mądre ale jak fart to fart.

PiS: 23'40"
Na jednym z systemów (kupon 2) udało się utrzymać 80% skuteczność tak więc nie było źle i kilka pomniejszych rozpisów na tej bazie zagrało. Niestety STS nie puścił żadnego z amerykańskich torów końskich zatem nie mam co robić. Z nudów próbuję ustawić jutrzejszą ligę polską...:)
Jakieś sugestie..?

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz