piątek, 5 czerwca 2020

Hazardowa Enigma

witam

Czysto hipotetycznie rozważam możliwości ofensywnego zajęcia się "Greyhounds" bo chociaż wczorajsze 19% zysku z dziennego obrotu nie powala na kolana to jednak istnieje olbrzymi potencjał w tej formule rywalizacji z STS. Niestety jak napisałem - hipotetycznie, ponieważ psie wyścigi w Monmore mogły być w ich ofercie jeno jednorazowym kaprysem.
A wejście do gry z rozmachem musiałoby się wiązać z olbrzymim poświęceniem czasu na co jako samotny jeździec praktycznie nie mam szans. Jedna, dogłębna wiwisekcja pary h2h przy sprawdzeniu i opisaniu wszystkich zmiennych (tego jest naprawdę cała masa) to kilkanaście minut, tak więc cały dzień na wybranym torze idzie w godziny. A pojedynki h2h poznaje się na tyle późno, że analiza powstaje w gruncie rzeczy intuicyjnie. I niby wiem gdzie spojrzeć, na co zwrócić szczególną uwagę ale błędów z pośpiechu nie sposób się ustrzec.
Można opracować program w którym wpisując dwa rywalizujące ze sobą charty wyskakuje ostateczny wynik uwzględniający komplet wymaganych zależności ale do takiego programu trzeba by wprowadzić "na piechotę" (bo inaczej się nie da) każdy wyścig (tysiące danych) z zakończonego mitingu. To już wieczność i tego się nie podejmę.
A tak w ogóle czy dzisiaj puszczą Monmore, czy dadzą wyścigi konne. No właśnie, to jest pytanie na razie bez odpowiedzi....

PiS: 15'14"
STS dał ofertę jak marzenie a mnie rano rozbolał brzuch. Czegoś się wczoraj chyba nażarłem i skręca mnie nieźle. Z tego powodu nie było czasu na typowanie. Zresztą jak napisałem powyżej i tak go miałem niewiele.  Swindon i Monmore wziąłem lekko a do decyzji kto wygra w h2h przyjąłem tylko jeden element z powiedzmy 10. Dobrze to nie wróży...
Swindon to prócz dubli między innymi to:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311572099014343134&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
A Monmore dopiero się rozpoczyna.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311572099012854694&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Pewniak wszedł , więc będę dogrywał do koni single..ale nie polecam.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz