niedziela, 14 czerwca 2020

To za karę curuniu

witam

Ten cytat z "Seksmisji" to oczywiście żart bo tak trzeba widzieć moje spotkania z hazardem. Zwłaszcza jeśli chodzi o siłę gry. Bywa to mylące ponieważ do sieci wrzucam tanie kupony-bazy na których często opieram kolejne zagrania. Dzisiaj też się zapewne tak stanie choć z Sunderland Greyhounds nie miałem dotychczas przyjemności. Pamiętam, że dawno temu w "Betako" chodziły na tym torze wyłącznie handicapy i było to mało interesujące.
Tym niemniej z braku laku postawiłem coś dla idei. Jadą flaty więc może będzie ok. I od pewniaka, jak zwykle.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311662099014839593&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

W nocy nie miałem co robić więc absolutnie dla jaj typowałem LP. Prawdopodobnie nic z tego nie będzie bo przecież LP nie grywam z zasady ale co mi szkodzi. Baza wygląda tak...:)
 https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311662099012901067&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311662099014801157&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

PiS: 11'44"
Pewniak (7/4) w pieskach przybiegł 2-gi niestety za wrogiem (11/4) z h2h. Niedziela zaczęła się pod górkę. Ruszył 6 (ostatni) o dwie długości za peletonem (ewidentnie zgubił start) i już nie było co zbierać....
Race 2 - nie gram
PiS: 12'50"
Kolejny pewniak (race 3) już łatwo wygrał. Trener Lagan w dużym sztosie...Jeszcze żyjemy.
Race 4 win (8,5dł) pomimo katastrofy na pierwszym zakręcie Bumped1.
Race 5 win (1 miejsce) dystansując wroga.
Race 6 - pudło. Zdarzyła się sytuacja niezwykle rzadka. Moja (faworytka 11/8) straciła na starcie prawie 5 długości StumbledStart a tego nie można nijak odrobić. No cóż, bywa.
Race 7 win (1 miejsce - trener Bell w formie) ale po poprzednim wyścigu emocje opadły.
Race 8 win (1 miejsce, kurs 9/4)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz