czwartek, 4 czerwca 2020

Monmore

witam

Ze względu na długą przerwę w wyścigach bardzo lekko przymierzyłem się do rozpisów 3/6 na psim torze w Monmore. To mój ulubiony racetrack ale po pierwsze jestem przyzwyczajony grać charty na win a nie h2h czego jeszcze nie próbowałem, po drugie gonitwy w Monmore to był zawsze dystans 480 metrów a nie jakieś sprinty.
No nic to, wziąłem pod uwagę przede wszystkim formę trenerów.
Tutaj mały przerywnik: W tej chwili wszedł 1 element Supreme Ayr(2m) v Record Zinfandel(3m) o 3 długości czyli łatwo.
Ok, Wracam do formy: Przez ostatnie 7 dni P.A. Salis i P.I. Cowdrill mają po 41,67% a C.S Fereday i Buckland po 33,33% zwycięstw. Lepiej przetrenowali być może pauzę a to się liczy.
Z internetowymi analizami jest pewien kłopot bo ani reakcji startowych ani innych dość istotnych wiadomości nie udało mi się póki co odnaleźć. Czasy (z wyrównaniem), przebieg ostatnich startów to jednak było trochę za mało, żeby grubiej wejść w grę.
No nic, wracam do koni. Belmont Park i pierwszy wyścig h2h z wycofanym koniem. Bez sensu...
A w sumie na 10 par 5 zwrotów...

PiS: 19'40"
2 element fartem: Newry Princess(1m) v Cold Mountain(3m) ale sh, hd (szyja, łeb)
PiS: 22'21"
Tak to wyglądało, pierwszy kupon, 5/5 i ostatniego już broniłem z końmi.....
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311562099014065701&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311562099017177399&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311562099018077824&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
...i jeszcze czymś tam...
Chubbys Dubh przegrał po fatalnym starcie (opis VeryW,StbBadlyRnIn )

PiS: 23'59"
Jutro pieski w Monmore od 15'06" (polskiego czasu) i 12 torów w USA, ciekawe co zaordynuje STS ?
Chciałbym postawić 6/13, 7/13 i takie rozpisy już będą nieźle wyglądać. Czy będą skuteczne to już inna para kaloszy....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz