niedziela, 5 lipca 2020

DUDA 2020

witam

Do wyborów prezydenckich w Polsce pozostał tydzień więc wypada przeanalizować pokrótce szanse kandydatów. Nie ukrywam, że mnie najbardziej przypadł do gustu (choć widzę, że właśnie dramatycznie spadł) kurs 2,46 (było w okolicach 2,90) na reelekcję prezydenta Dudy przy handicapie (-3,5). Znaczy to tyle, że wystarczy 51,76% na mojego faworyta, żeby przytulić kasę.
Muszę się pochwalić, że dotychczas wybory trafiałem bez pudła a największe przebicie przyniósł mi Lech Kaczyński za którego w pewnym momencie płacili 3,30.
"To się po prostu w pale nie mieści, za faworyta po 3,30" brzmiał refren krótkiego wierszyka który wtedy popełniłem.
Dlaczego tak się dzieje. Otóż kandydaci i partie konserwatywne są permanentnie niedoszacowane we wszelkich sondażach i u wszystkich bukmacherów. Dla przykładu taki Biden (demokraci) stoi w STS 1,60 a ma takie szanse jak....no może trochę większe.
Męczą mnie te wszystkie ateistyczne, anarchistyczne i niby to demokratyczne podchody. Nie będę ludzi tutaj oceniał, ich sprawa i ich prawo do decydowania ale świat który za celebrytami często po szkole powszechnej, aktorami, piłkarzami a nawet profesorami co to laurkę zdobyli za pochodzenie lub na bazarze Różyckiego, za tym całym nigdy nie pracującym lewicowo mentalnym legionem samozwańczych autorytetów jako samcami alfa, idzie na własną rzeź to ja się dziwię. No cóż, trzeba by myśleć samodzielnie, czytać całe artykuły a nie tylko parszywy czasem tytuł, itd. itp. Nie każdy ma na to chęć i czas.
A co u nas. Milion wyborców w wieku 60+ (w stosunku do wyborów 2019) nie poszło na pierwszą turę ze strachu przed wydumanym wirusem i z obawy przed kolejkami, obowiązkiem maseczek, dezynfekcją. Teraz pójdą. Za to zostanie w domu 20% od Hołowni i 30% od Bosaka. SLD i PSL są już wyczyszczone więc i tutaj POKO nie ma na co liczyć.
Dla mnie 52,5%-47,5% to najmniejszy wymiar kary dla kandydata który ma same porażki wizerunkowe, który nie ma własnego, spójnego programu i który notorycznie mija się z prawdą.
Na dodatek scena jak z (1984) Orwella https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/zaskakuj%C4%85ce-zmiany-w-wikipedii-przed-wyborami-co-znika%C5%82o-i-pojawia%C5%82o-si%C4%99-na-stronie-trzaskowskiego/ar-BB16gJjw?ocid=msedgntp&fbclid=IwAR0mTs20Xj8di2dA2nyhA2sWoLQbMImcZp0QLu8icvE33VeH1Mv6pI-xlBA Tam też zmieniano historię zależnie od okoliczności....

ANDRZEJ DUDA - PREZYDENTEM 2020-2025

Dzisiaj byłem na cmentarzu (jeszcze na wierzchu) i ominęły mnie pieski w Sunderland. Niestety wszystkiego nie da się pogodzić.


PONIEDZIAŁEK, 6.07 18'10"
Baza do Monmore wyglądała dzisiaj tak...i wszystko jasne.
Już zaczynał się race 1 a ja miałem wytypowane tylko 7 pierwszych wyścigów, po prostu nie dało się wyrobić. Ale w sumie nieźle poszło....
To jednak co zrobiłem to katastrofa. Od rana obiecałem sobie, że dzisiaj walę grubo a tych kilkanaście wygranych kuponów wygląda finansowo przeciętnie. Czas przesądził o wszystkim niestety. Miałem do wyboru, albo typować pozostałe gonitwy albo zająć się grą.
PiS: Takiego dnia prędko nie będzie, finalnie w Monmore weszło 11/11 typowanych piesków.
A tutaj druga tura założeń w Monmore (tych od race 8)
Jutro już Monmore nie dadzą, założymy się...:)
PiS: 22'20"
Dojechałem do 15/15 w Doncaster i Nottingham, ale na koniec ostatnie dwa pudła..:). Już tylko w dublach bez istotnego znaczenia. Szczególnie Nottingham gram bowiem niezwykle ostrożnie.

W STS Andrzej Duda 51,25% (linia -2,5 1,84-1,84). 
Moje -3,5 czyli 51,75% spadło do 2,13

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz