czwartek, 23 lipca 2020

Tak miało być

witam

Poniedziałek i wtorek to były hazardowo dni remisowe które trzeba było odbębnić. Środa natomiast przyniosła zapowiedziany niedawno przełom.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312042099016253880&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312042099018052885&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
i tak dalej...
Oczywiste, że weszły także wszystkie duble i przeróżnie zmontowane kombinacje. Były również wisienki na torcie w postaci:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312042099019052716&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
z zyskiem 76/1 i nieco tylko mniejszym poniżej, 63/1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312042099017953048&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Warto odnotować, że Gol Gohar "puknął" bramkę (na 1-2) w 88 minucie. Gdyby dali sobie na wstrzymanie zyski byłyby trzykrotnie większe. Że mnie nie podkusiło wstawić 7/12, ale cóż, nie byłem na fali....
Ok, dobre i cokolwiek, zwłaszcza że jest jeszcze Lotto...:) do sprawdzenia i 8 baniek w perspektywie.

Póki co wybieram tapetę na Allegro. Pomysł jest niewyszukany. Obkleić ściany na metr wokół okna w taki sposób  żebym po przebudzeniu mógł mieć iluzję, że oto jestem w lesie a może nad wodospadem.
6000 wzorów do analizy to jest dopiero analityczny potworek...



Piątek, 23'45"
Dzisiaj zacząłem znacznie gorzej ale szczęśliwie kończę dzień na lekkim plusie..
Sobota, 11'47"
Czekam na ten Iran drugi i się chyba nie doczekam... Sts, obudź się
PiS: 12'40"
Puścili, za późno !!! Nie dało się połączyć rozpisów 6/13, "klawego pieska 1,94" 12'16" w Perry Barr i klawego X-sa w Tokyo Verdy versus Yamagata (3,00).
Trudno.
PiS: 16'00"
Ucieszyłem się z wystawienia wieczornego Monmore ale zadanie mnie przerosło.
Ladbrokes 630 maiden, to jakieś zawody imienia angielskiego buka gdzie charty które przeważnie nigdy nie biegały przedłużonego o 150 metrów dystansu ścigają się ze sobą w większości ze zmienionych trapów. Obliczyć w minutę pięć czy lepszy uciekający obroni się przed nieco słabszym finiszującym to niezłe wyzwanie. I prawdopodobnie bardzo "klawy" dzień dla wtajemniczonych, tyle tylko że nie mam doświadczeń, obliczeń itd. tak że trudno mi poświęcać na to kasę.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz