środa, 21 września 2016

Tajemnicze wnętrzności

witam

Jak napisałem wczoraj z nieznanych przyczyn "zawiesił" mi się stacjonarny komputer. Było to tak, że po zostawieniu go jako czynnie pracującego, po kilkunastu minutach automatycznie przeszedł w stan uśpienia co robił dotychczas setki razy. I setki razy podchodziłem (nieraz po godzinie albo dwóch) i czy to ruszyłem myszką czy lekko wciskałem power, to włączała się dioda i wracał do gotowości. Teraz ani drgnie i nie działa nic, tak jakby do jego trzewi nie docierało kompletnie zasilanie. A zależy mi żeby docierało ponieważ to z niego oglądałem filmy i miałem kontakt ze światem video. Był najszybszy w domu i wyprzedzał laptopa z którego piszę.
Ja wiem, że to żaden problem i trzeba wezwać specjalistę ale na pierwszy rzut oka, tak na chłopski rozum to musi być jakaś błahostka. I głupio jest w tym kontekście wołać eksperta żeby pomieszał mi herbatę bo kurcze, nie umiem. Tym bardziej, że przecież jeszcze w szkole podstawowej (50 years ago) wychowawcy chcieli mnie wysłać na olimpiadę matematyczną i fizyczną a ja głupi wybrałem treningi piłki nożnej i romantyzm Mickiewicza. Teraz sprawdzę co mi w głowie zostało.
No tak, zestaw narzędzi mam i jak chirurg przelecę się zaraz po komputerowych bebechach. Siostro, skalpel poproszę....
http://www.pcformat.pl/Sam-rozpoznaj-i-napraw,a,749

Znalezione obrazy dla zapytania komputer pierwszy w polsce

I może będzie łatwiej dojść do przyczyny awarii niż w tym "potworze" który zbudowany był z 500.000 elementów, miał 18.000 lamp i ważył 30 ton. A było to tak niedawno...:)

PiS: 18'35"
Przegrałem samotną walkę z kompem 0-3.
Po pierwsze za grube paluchy i nie te oczy po drugie zbyt to wszystko zabudowane żeby się dostać tam gdzie się chce choć pewnie zupełnie niepotrzebnie, a po trzecie zbyt szybko tracę cierpliwość tłumacząc sobie, że niech już każdy robi to co umie.

PiS: 19'50"
Najlepsze kilka kuponów z dwudniówki wygląda tak jak poniżej
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312641699021055426&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zysk 7/1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz