czwartek, 15 września 2016

Pisie trwaj

witam

Wczoraj było mi smutno. Kolejna amerykańska strona której używałem kilka lat zmieniła formułę i wystrój po czym wprowadziła bezwzględne logowanie. W dodatku tylko kilkunastu wybranych stanów. Z mojego punktu widzenia jest to o tyle śmieszne, że nigdy u nich nie grałem ani grać nie zamierzałem bo tego najpewniej rzecz cała dotyczy i w ogóle byłem zaskoczony, że z gamblingiem mają coś wspólnego. Traktowałem ich serwis jako wyłącznie informacyjny. W starym wydaniu posiadali zadowalającą ofertę do przeglądania (bez rejestracji) z takim opisem startujących w wyścigach koni który mnie satysfakcjonował, z okienkami do przeróżnych analiz itd, itp. Teraz już po ptakach..
W sposób okrutny zostałem pozbawiony ulubionego hobby więc cieszyć się nie ma z czego. Inna sprawa to fakt, że jeszcze kilkanaście lat temu, kiedy internet raczkował, niezbyt już aktualne przecież wiadomości zdobywało się w rozmaitych czytelniach i m-pikach. Tak oto "byt kształtuje świadomość"
A skoro już jestem przy Karolu Marksie, muszę wspomnieć, że wczoraj, kiedy Polska postawiona została pod pręgierzem Komisji Europejskiej przez frakcje skupiające w jedność liberałów, zielonych, socjalistów i komunistów (ciekawa zbitka) zastanawiałem się mocno co ta drużyna czyta do poduszki. "Utopia" Tomasza Morusa raczej odpada bo tam zakazany był choćby ateizm więc pewnie Władimir Iljicz Uljanow - "Dzieła Wybrane".lub o zgrozo młody "Koba". Aż strach kombinować.

Typy na jutro rozgrzane, już się niemal gotują. Coś tam nawet w STS i Miksie poszło na dobry początek ale, że mecze już trwają nie będę zawracał gitary...
PiS" 18'50"
Wbiję sobie linka, coby mi się łatwiej pracowało :)
https://en.wikipedia.org/wiki/2016%E2%80%9317_FA_Cup_qualifying_rounds

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz