niedziela, 11 września 2016

Jakim prawem taka niesprawiedliwość

witam

Tytuł odcinka jak zwykle jest dwuznaczny. Zainspirowała mnie do niego głośna sprawa ministra Prawa i Sprawiedliwości Patryka Jakiego który pro publico bono toczy sądowe boje z pozywającym go posłem Platformy. Clou sprawy wygląda mniej więcej tak:
http://www.kontrowersje.net/proces_wiceministra_jakiego_kolejna_soczewka_patologii_wymiaru_sprawiedliwo_ci
Wcale się nie dziwię, że opozycja chciałaby znaleźć sposób na ograniczenie roli PJ bo jest to gość niezwykle merytoryczny, elokwentny i zawsze doskonale przygotowany do dyskusji. Ale moim zdaniem, rozdrapywanie takiej materii w sądzie to kolejny strzał w kolano kontestującej rząd partii. Swoją drogą, jestem bardzo ciekawy jak powyższe postępowanie będzie się rozwijać ponieważ twierdzenie, że powiadomiony o zajściach właściciel nie odpowiada za to co dzieje się w jego mieszkaniu jest dość kuriozalne nie mówiąc już o twierdzeniu, że ministrowi występującemu przed wymiarem sprawiedliwości wolno mniej niż statystycznemu obywatelowi. Idąc tym tropem można zabrnąć w ślepą uliczkę. Nie będę tego póki co rozwijał.

Miało być w końcu o czym innym. Otóż wczoraj zagrałem za dokładnie jedną siódmą tego co postawiłem w piątek jako trzon kuponów na Francję drugą i trzecią która wiadomo jak się skończyła. I kara za fatalne, bojaźliwe i po prostu złe zarządzanie kasą przyszła natychmiast.
Już nie mówiąc o Kanadzie w którą nie uwierzyłem jądro rozpisów 5/12 (w Miksie) przeszło najśmielsze oczekiwania.

IRAN: Persian Gulf Pro League
14:45FinTractor0 - 0Persepolis(0 - 0)
15:15FinSepahan1 - 1Paykan(0 - 1)
15:45FinPadideh Khorasan0 - 0Esteghlal Khuzestan(0 - 0)
16:15Fin Saba Qom1 - 1Zob Ahan(0 - 1)
16:20FinFoolad2 - 2Saipa(0 - 1)

Z Miksa nie da się niestety skanować blankietów ale na najlepszym zdjąłem 11/12 co dało zysk 74/1.
W STS puściłem tylko dwa warianty nocne bo jak leszcz chciałem wykorzystać spadki kursów na brazylijskie Paysandu (home) które oczywiście zakończyło remisem.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312541699059303899&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zysk 10/1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312541699015203541&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zysk 8/1

Rano broniłem japońskiego X w Kamatamare (niepotrzebnie) bo kończyli zbyt dużo tak więc teraz mogę się już zabrać za bieżące rozgrywki.

PiS: 15'10"
Marne koncepcje ale niech coś się dzieje....
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312551699332953849&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312551699316653915&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz