wtorek, 20 września 2016

Koniec zabawy

witam

Już chyba ponad rok trenuję rozpisy 5/13 przyrządzając je jako wprawkę do wejścia w grę bardziej na serio. Przez ten czas wiele wątków udało się ustalić jako constans ale były też i takie które wpędzają w osłupienie. Dla przykładu napomknę, że znacznie częściej udawało się trafić singla w meczach piłki nożnej z kursem 2,90 niż dublę 1,70*1,70 (=2,89) czy tryplę 1,40*1,43*1,45 (=2,90) choć szansa na zaistnienie takiego zdarzenia była praktycznie identyczna. Trochę inaczej sprawa wygląda w sportach indywidualnych ale te inne konkurencje trzeba po prostu mieć w jednym palcu.
Kolejny szkopuł to fakt, że zbyt regularnie gubię kierunek i kiedy w wersji powiedzmy trzech typowań podwójnych, z układu 2,38-2,88-3,10 gram wymiennie 1 (home) i X to nagminnie przychodzi 2 (away)..Spadki kursów które doskonale sprawdzały się przez wiele lat całkiem przestały pomagać w tym temacie. Zatem prawdopodobnie przestawię się na wyłącznie latające remisy...U naszych "milusińskich" z STS i Miksa nie są one co prawda wycenione tak jakbym chciał ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma...:)
I tak, biorąc pod uwagę powyższe, niemal całkowicie zrezygnowałem z pewniaków.
Ale przestała mnie również satysfakcjonować zabawa bo czasu co by nie mówić mam coraz mniej dlatego też postanowiłem przenieść rozpisy na wyższy poziom. Może jeszcze nie dzisiaj bo rzecz wymaga dopracowania ale zamierzam zmierzyć się z systemem 6/15 lub 6/16 odpowiednio manewrując dotychczasowymi instrumentami. Prosta sprawa, tyle że. nieco pracochłonna. Przyniesie, w przypadku w miarę poprawnych rozstrzygnięć dużo większe przebicie a w przypadku bardziej korzystnych trafień już nawet nie wspominając o wynikach idealnych, rzeź niewiniątek......
Przed chwilą, jeszcze w starym stylu puściłem kilka wariantów z pojedynkami głównie w Argentynie, Iranie, drugiej Francji, drugiej Italii, w Rumunii i okrasiłem to "robotem" w postaci trypli (kurs 3,03) z powtórkowych meczy FA Cup....

PiS: 12'00"
Przydałaby się reaktywacja hpc która jako zarys organizacji powstała choćby tylko z samej swojej nazwy do rozwalenia buków. Ten hazardowy klub powinien mieć swój statut, walne spotkania z burzą mózgów, podział obowiązków i wyznaczone cele. Fakt, że kiedyś było trudniej bo z kuponami trzeba było gnać do punktu a teraz wystarczy pewnie dwie godziny żeby ustalenia wbić na komputerze sprawę całą uprościł, tym niemniej praca nad powstaniem odpowiedzialnych 16 czy 19 (3 wymienne) propozycji jest zbyt rozległa dla jednego gracza. Za dużo elementów do sprawdzenia.
Ja wiem, że wynik takiej dłubaniny to kwestia przypadku i że o sukcesie decydują najczęściej pojedyncze bramki zdobywane pod koniec meczów, ale mam intuicję coby za niewielkie w końcu środki "układ" mógłby się rozwijać. Na pewno szanse wyglądają lepiej niż w próbach współpracy związanej z Toto-gol...

PiS: 23'20"
Zaczęło się od standardu który powyżej opisałem.
IRN PR09/20 16:00Saba Battery2.772.892.4232.23%30.89%36.89%89.28%Saipa1-0View(88)
2.982.882.2829.92%30.96%39.11%89.16%
Postawiłem wymiennie X (draw) i 2 (away) a skończyło się na 1-0.
Po takim dictum zezłościłem się na tyle, że poszedłem na TV zostawiając działający komputer stacjonarny samemu sobie.
Przeszedł w stan uśpienia i kiedy wróciłem nie dał się już uruchomić. Nie reaguje kompletnie na nic choć wyłączyłem i z powrotem włączyłem wszystkie kabelki łącznie z zasilaniem. Teraz pewnie będę go rozbierał ale jestem złej myśli bo raczej na taki problem nijak nie poradzę.
Angielska trypla z FA Cup która była dzisiaj motorem weszła fartownie a szczęście polegało na tym, że mecz o najniższym kursie gospodarze rozstrzygnęli na swoją korzyść dopiero w ostatniej minucie.
https://twitter.com/harrogatetown
I tak kurs 3,03 czyli drużyny z Burgess Hill (3-1 notowanie 1,80), Chesham (2-1 notowanie 1,45) i Harrogate (3-2 notowanie 1,16) stworzyły ładnego, startowego "robota"....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz