czwartek, 11 sierpnia 2016

Problem w setce

witam

W dzisiejszym felietonie nie nawiążę do stu sekund filmowego newsa choć jak wiadomo moja "kariera" na ekranie tyle mniej więcej trwała i choć zapis w FilmPolski.pl  mam już pewnie zafiksowany na stałe to przecież oczywistym jest, że bardziej robiłem tam za hazardowego konsultanta niż za aktora. Co poszło na taśmie sam nie wiem bo produkcji (2014 rok) jeszcze nie oglądałem.
Rzecz nie będzie też o klasycznej setce bo cóż ja teraz mogę. 25 gram zdarza mi się z rzadka a większa seria to już naprawdę prawdziwy unikat.
Z Boltem na 100 także nie mam się co mierzyć choć są tacy co go leją na głowę http://bebzol.com/pl/Setka-w-3-sekundy.97270.html
Wiekowo do"setki" sięgnę w 55 roku naszej ery więc mam jeszcze czas a "setki" w piłce z reguły tracę w 91 minucie meczu.
Gdzież zatem kłopot. Otóż stanąłem przed chwilą na wadze  i okazało się, że apiać przekroczyłem ową magiczną granicę. Fakt, bywało dawniej i 115 ale po perypetiach z rakiem i spadkiem notowań do 75 miałem już do przeszłości nie wracać. Cóż, nie udało się...

PiS: 13'30"
Na marginesie napiszę oczywistą oczywistość, że oto przeglądając aktualną ofertę STS nie mam zielonego pojęcia o 90% dyscyplin olimpijskich i ta moja niewiedza aż mnie przeraża...

Piątek, 12.08. godzina 11'11"
Ciekawe co zdarzy się tutaj ?
U buków w porywach do 2,60 na away win (czyli na Home United)
Fri,12 Aug 20167:45PM0108S.LEAGUEHOUGANGHOME UNITED3.153.301.97

PiS: 22'25"
Zafajdany piątek. Rewelacyjnie rokujące kupony z tygodnia zamykali Francuzi i niestety nie stanęli na wysokości zadania. Tak więc połknąłem kolejną "żabę" i fruktów raczej nie będzie.

cdn
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Ja stawiam wage, jedna stroną na miekiej powierzchni i to co pokazuje czytnik w miare mnie wtedy zadawala:)pozdro

    OdpowiedzUsuń