sobota, 20 sierpnia 2016

Kwintesencja niefartu

witam

Weekend dopiero się rozpoczął a mnie już odechciało się wszelkiej gry.
Na kuponach które na blogu umieściłem w czwartek nie weszły dwa z trzech typowań podwójnych i to jest fakt wiejący jakąś perfidną rutyną, a poza tym w 93 minucie zwalił się co prawda tylko latający po kuponach, wymienny X na Białorusi. Żądło przyszło jednak  nad ranem z Brazylii. Remis na którym mi naprawdę zależało (był na większości rozpisów) sfajdał się w 92 minucie w wyniku samobója (!!!)
Warto zobaczyć ową bramkę ponieważ jest paradną kwintesencją mojej bezradności. Co to właściwie było, sabotaż, piąta kolumna ?



I jak z takim bagażem niefartu mam brać się za Toto-gol czy za cokolwiek. Przecież to nie ma żadnego sensu...

PiS: 15'15"

Anglicy wybiegną niedługo całą chmarą na boiska a ja idę na długi spacer. Ostatnio nie mam żadnej przyjemności w śledzeniu na bieżąco ich pożal się Boże, wysiłków. Zupełnie wystarczająca dawka adrenaliny skumulowała się podczas zawodów na Igrzyskach Olimpijskich i w czasie ostatnich minut  kilku nieszczęśliwie zakończonych meczów piłkarskich. Po południu doszło nowe badziewie. Jedyny pojedynek wybrany z Korei (lubię ich grać jak wiadomo) i wałek w 92 minucie. Pomimo, ze był to typ latający, w kilku rozpisach przetrącił setki małych linii które składają się na wygraną.
Tak więc krzyczę...dość, wychodzę i postaram się odprężyć. By w spokoju ducha zasiąść do obejrzenia wyścigów konnych na torze w Delaware Park gdzie dzisiaj królować będzie....
1Carol Cedeno231443031$950,33619%10545%
...oraz na torze w Emerald Downs gdzie klasą popisze się...
1Rocco Bowen426916957$903,69221%21751%
Chyba muszę przeprowadzić się do USA. Miałbym samograj co się zowie :)

Result:
Obaj panowie dżokeje wygrali tylko po jednym wyścigu i to nie był koncert z ich strony.
Sprawdziło się stare powiedzenie ze Służewca, że weekendy są od dojenia leszczy a prawdziwe wyścigi odbywają się w dni powszednie. Oczywiście wyłączając z tej reguły sobotnio niedzielne klasyki z nagrodami...

Niedzielne kupony były wysłane w takich klimatach:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312341699268242527&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz