czwartek, 25 sierpnia 2016

Oczko

witam

Jestem niereformowalny...
Od czasu do czasu wypisuję na blogu ile to mam do zrobienia. I nie robię tego po to żeby epatować internet swoimi problemami ale dla racjonalnego spowodowania własnej mobilizacji. A że nic to nie przynosi to tylko świadczy o jednym. Stałem się ohydnym, stetryczałym leniem.
Cała ta leserka przekłada się również na hazard. To, że nie chciało mi się wczoraj puścić choćby dwóch wariantów rozpisu 5/13 jest nie do wybaczenia. W moich ligach moje remisy padały jak na zawołanie.
No cóż, pozostała opcja zastępcza. Oczko.
Nie doktor Wojciech Oczko którego ulica jest w pobliżu (przy Urzędzie Skarbowym) ale klasyczne 21 które serwuje kumulacja Lotka. Na to się nastawiam ponieważ te sześć głupich numerków rozwiąże mi na krótką chwilę dylematy opisane powyżej usuwając po drodze także inne, mniej istotne utrapienia.
Piszę bzdury, to fakt. Ale wypiłem ździebko i będę kończył bo tak wzrok jak i umysł zanadto mi się plącze.

PiS: 18'50"
Unieście chłopcy ten ciężar :)
https://www.youtube.com/watch?v=L7BegrjW9bs
REAL MADRYT
DORTMUND
SPORTING LISBONA
LEGIA WARSZAWA

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz