piątek, 23 marca 2012

Zmiany, zmiany, zmiany....

witam

Przygotowując się do mocnego uderzenia i dokumentując w zapiskach zgrubny przecież serwis
http://www.clubcall.com/ który jest tylko wstępem do choćby http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football
przychodzą zaraz na myśl dwa kultowe obrazki.
Pierwszy. Barejowo - tytułowy http://www.youtube.com/watch?v=Idv_UpFUJWs który ma również bezpośrednie powiązanie z obrazkiem w profilu hpc :) a drugi szachowy - z dawnych czasów.
http://www.youtube.com/watch?v=Y2lX5J-8L9o

Co by nie powiedzieć trudno się w tym wszystkim połapać i sobota może okazać się mocno stresująca.
Żeby (ta sobota) była nieco mniej paskudna dla mnie, niszczę właśnie dowody przestępstwa :)
Miałem bowiem zamiar wysłać przejściowy kupon toto-gola w bukmixie na kolejkę niemiecką i wyraźnie przestąpiłem z kosztami. Teraz muszę to wszysko dokładnie usunąć z zapisków i z pamięci bo pewnie tak właśnie wszystko się ułoży jak zakładałem. Jak po sznurku. Los jest często nieubłagany i tak mnie właśnie doświadcza :)
Ok, wracam do przerwanego dzieła akcji "sobota" i będę wklejał ciekawe nowinki jeśli zasłuży jakaś na uwagę...
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. a co powiesz na West Ham?
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiem najprościej jak umiem. Po prostu zeskanuje z przygotowywanego tekstu który ukaże się w niedzielę rano..... ups :) to by było za łatwo, w sobotę rano :):)
    "Burnley v West Ham 3,35-3,45-2,36
    Dwa fakty. Pierwszy to wywiad jaki czytałem z jednym z fachowców który stawiał perły przeciwko orzechom, że po automatyczny awans sięgnie Saints i Reading, a drugi, że oglądałem ostatni mecz West Ham przeciwko Middlesbrough i takiej „kaszany” jaką kopali gospodarze dawno nie widziałem. Może to jest spojrzenie subiektywne, może na taką grę pozwalał przeciwnik a może mieli zwyczajnie gorsze 90 minut. Ale póki tego złego wrażenia we mnie nie odwrócą to nie ma co liczyć, żebym na nich stawiał."


    Nie sugeruje nic, to moje prywatne odczucia...
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jednak postawię na nich kilka złotówek... w końcu to ani perły ani orzechy :)))
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc się ucieszę jak wygrają. Będę im dopingował.
    Burnley (-2) lekko osłabiony stwarza podstawy..

    OdpowiedzUsuń