niedziela, 11 marca 2012

Końcówka zimowego sezonu

witam

Ciężko mi się dzisiaj zorganizować. Za późno wstałem a już tyle się dzieje.
Kowalczyk właśnie zaczęła ale nic nie zagrałem. Będę naszej dopingował ale co do jej wygranej z Bjergen jakoś trudno mi się ustosunkować.
A z zimowych dyscyplin jeszcze skoki i oba biathlony masowe na MŚ.
W skokach część zawodników potraciła już formę. Widać powoli końcówkę sezonu. W takiej sytuacji trudno się typuje a biorąc pod uwagę, że pogoda na skoczni nie jest idealna nie wiem czy wogóle warto.
Może spróbuję lekko Ito i gdzieś wysoko Ammana ale to nic pewnego.
W biathlonie trudne pojedynki i też póki co brak mi koncepcji.
Są jeszcze dzisiaj do gry mistrzostwa  lekkoatletyczne w Stambule i trochę piłki ale dla mnie wszystko pewnie skończy się na Texasie i torze w Sam Houston.
Jak coś zagram, jak coś mi trafi do przekonania to napiszę niebawem

PiS: 12'00"
W serwisie skijumping podali, że pogoda na skoczni jest dzisiaj bardzo dobra i że wiatr nie powinien przeszkadzać w zawodach

PiS: 12'50"
Puściłem dubelkę w skokach ale bez spacjalnych nadziei:
Amman v Morgerstern 1 1,65 (miejsca 5/39)
Bardal v Schlierenzauer 1 1,65 (miejsca 10/16)
ako = 2,72

Wpisujcie swoje typy do komentarzy, może coś wspólnie się jednak zbuduje
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. a jakieś futbolowe pomysły na dziś? :)
    szukam czegoś, choćby ze trzech ciekawych meczów i kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj to dla mnie jedynie różnice kursowe u naszych ewentualnie jak się jeszcze coś utrzymało.
    Porównaj z http://www.oddsportal.com/dropping-odds/3/2/1/ lub jakimś innym i jak znajdziesz ciekawy kurs wyższy z 0,25-> od tych zapodanych to zrób listę i wstaw w komentarz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jednak chyba odpuszczę niedzielne granie, ze względu też na małą, wczorajszą kontuzję :))

    OdpowiedzUsuń