sobota, 24 marca 2012

24.03 - Trudny zestaw angielski

witam

Nie polecam dzisiaj nastawiania się na ligę angielską. Sam zagram jakieś bardzo głębokie rozpisy bo zwyczajnie nie mam pomysłu na czym by się tu opierać. Dodam kilka remisów i niech się tani kupon broni.
Tymczasem muszę - wypić kawę :) bo dopiero przed chwilą wstałem - i wziąć się za azjany. Tam na pewno coś ciekawego się znajdzie na czym możnaby zarobić. A o to w tym wszystkim przecież chodzi...

Premiership
Manchester City nie wymięka. W środę pokonał pierwszą poważną przeszkodę bijąc Chelsea 2-1 i zachowując tym sposobem szanse na walkę o tytuł mistrza. Co ważniejsze, w meczu z tak groźnym przeciwnikiem miał zdecydowanie korzystne statystyki 60-40% w polu oraz 21(5)-7(2) w strzałach na bramkę i 11-4 w kornerach. Wróży to tyle, że emocje będą i że MC na straconej pozycji jeszcze nie jest - choć droga trudna i wyboista.
QPR wykonał przedwczesną niespodziankę pokonując zniechęcony już chyba ligą Liverpool 3-2. Piszę przedwczesną z dwóch powodów. Po pierwsze tego nie zagrałem :) a po drugie zupełnie mnie to nie zaskoczyło, bo „doga” na rangersów miałem mocno wpisanego w umysł..... na tę sobotę.
Były ku temu większe podstawy które opisywałem w poprzedniej „angielskiej paczce” czyli wtorkowa powtórka Fa Cup Sunderland v Everton.
W każdym bądź razie nadzieje jakie wyrażałem kilka kolejek temu w opisie walki pięciu zespołów o pozostanie w lidze, powoli nabierają dobrych widoków choć wydawało się to wtedy mało prawdopodobne.
Chelsea v Tottenham 1,94-3,75-4,50
Arsenal v Aston Villa 1,37-5,30-11,50
Bolton v Blackburn 2,52-3,55-3,10
Liverpool v Wigan 1,33-5,60-13,50
Po takim kursie to ja gospodarzy na pewno nie wstawię do bloku. W ostatnich 10 meczach zdobyli tylko 8pkt a na swoich śmieciach mają katastrofalny jak na taką potęgę bilans spotkań 5-8-1. Nie znaczy to oczywiście, że nie wygrają z Wigan a tylko to, że ja na to nie postawię.
News: Liverpool (-3) bez obrońcy Johnsona, pomocnika Adama i napastnika Bellamiego.
Norwich v Wolverhampton 1,80-3,90-5,30
Sunderland v Queens Park 2,06-3,55-4,10
Już dużo wcześniej wpisałem w kajet X2 w tym meczu a w poniższym Everton 1X. Oba miały iść w rozpisie dwu-kuponowym. Argumentacja jest oczywista (pisałem o tym kilka razy) ale się przy niej nie upieram. Póki co Everton nie awizuje osłabionego składu więc sam nie wiem czy się w to pchać. W końcu to bardzo trudny mecz równych drużyn. Z drugiej strony pobicie MC 10 dni temu ma swoją wymowę...
Swansea v Everton 2,30-3,40-3,65
Stoke v Manchester City 6,60-3,90-1,66
West Bromwich v Newcastle 2,38-3,45-3,30
Manchester Utd v Fulham 1,25-6,60-16,50
Championship
Barnsley v Peterborough 2,54-3,60-2,96
Jeśli dobrze pamiętam rzecz nazywała się „Littlewoods” i był to taki angielski totek gdzie typowało się osiem meczy spośród wszystkich objętych spotkań pięciu lig. Chodziło o wychwycenie remisów bramkowych za które grający otrzymywał po 3pkt. Za dNS – 2pkt za away win 1,5pkt a za zwycięstwo gospodarzy 1pkt, czyli w gruncie rzeczy zabawa polegała na osiągnięciu wyniku najbliższego 24pkt, ergo, trafieniu 8 powiedzmy 1-1.
Nie chciałbym tego meczu oferować jako typ, bo wiadomo jak to jest z remisami – tym niemniej sytuacja w tabeli skłania mnie, żebym prywatnie z tym się zmierzył.
Już nie chodzi o jakieś koperty, walizki czy w ogóle jakąś umowną interesowność ale zwyczajnie o spokojną od trosk wiosnę dla kilkudziesięciu osobników kręcących się po boisku i w jego pobliżu..
Burnley v West Ham 3,35-3,45-2,36
Dwa fakty. Pierwszy to wywiad jaki czytałem z jednym z fachowców który stawiał perły przeciwko orzechom, że po automatyczny awans sięgnie Saints i Reading, a drugi, że oglądałem ostatni mecz West Ham przeciwko Middlesbrough i takiej „kaszany” jaką kopali gospodarze dawno nie widziałem. Może to jest spojrzenie subiektywne, może na tylko taką grę pozwalał przeciwnik a może mieli zwyczajnie gorsze 90 minut. Ale póki tego złego wrażenia we mnie nie odwrócą to nie ma co liczyć, żebym na nich stawiał.
Coventry v Portsmouth 2,26-3,50-3,55
Goście wypożyczyli dwóch młodych zawodników z Manchester City i mają ich dołączyć do składu na dzisiejszy mecz.
Derby v Crystal Palace 2,62-3,35-3,15
Leicester v Hull 2,10-3,45-3,90
Middlesbrough v Bristol City 1,65-3,90-6,80
Millwall v Leeds 2,50-3,60-3,00
Nottingham v Brighton 2,30-3,50-3,45
Reading v Blackpool 1,93-3,70-4,50
Reading bez Jasona Robertsa sprowadzonego z Blackburn na przełomie stycznia i lutego a który zaliczył 11 meczy strzelając 5 bramek.
Birmingham v Cardiff 2,02-3,45-4,10
Southampton v Doncaster 1,36-5,60-11,50
Syndrom pierwszej z ostatnią bo choć ostatni jest Portsmouth to tylko ze względu na odjęcie 10pkt przy zielonym stoliku. Oczywiście faworyt jest jeden ale po takim kursie nie wstawię do bloku.
Watford v Ipswich 2,66-3,55-2,86
Division One
Brentford v Rochdale 1,94-3,55-4,60
Colchester v Carlisle 2,36-3,50-3,30
Huddersfield v Charlton 2,36-3,40-3,40
Leyton v Sheffield Wed 4,00-3,50-2,10 (TYP X2)  (result 0-1)
Oldham v Bournemouth 2,80-3,40-2,82
Preston v Bury 2,20-3,50-3,70
Scunthorpe v Notts Co 2,44-3,50-3,20 (TYP X2)  (result 0-0)
Tranmere v Exeter 1,78-3,70-5,70
Walsall v Stevenage 3,15-3,35-2,50
Wycombe v Mk Dons 3,75-3,50-2,18
Yeovil v Hartlepool 2,26-3,50-3,50
Division Two
Macclesfield v Barnet 2,62-3,50-2,96
Wimbledon v Burton 2,14-3,55-3,75
Mecz do kuponu Littlewoods czyli liczę, że się podzielą punktami. Ja bym tak zrobił....
Bradford v Gillingham 2,60-3,55-2,90
Bristol Rovers v Southend 2,90-3,45-2,66
Cheltenham v Oxford 2,50-3,30-3,25 (TYP X2)  (result 0-0)
Gospodarze awizują pełny wyfitowany skład + nowego napastnika z Yeovil ale ja w nich jakoś mało wierzę. Dawno temu jak w dywizji prowadzili z dużą przewagą a drugi był Southend pisałem tutaj, że to jakieś nieporozumienie i zamieni ich Swindon i Shrewsbury bo to po prostu inna imo klasa. Do rozpisu z braku laku dopiszę X-2 w dwu-kuponie.
Crawley v Rotherham 1,67-3,95-6,00
Goście mają kłopot z kontuzjami trzech swoich zawodników w tym dwóch napastników z XVI. Testy przedmeczowe mają sytuację wyjaśnić.
Może więc pogodzić się z Crawley i spróbować home win.
Dagenham v Accrington 2,60-3,35-3,00
Hereford v Crewe 2,94-3,45-2,62
Morecambe v Shrewsbury 3,65-3,35-2,26
Northampton v Plymouth 2,20-3,40-3,70 (TYP X2)  (result 0-0)
Torquay v Port Vale 2,02-3,55-4,30
Conference
Tym razem nie podam nawet typów Alana bo zwyczajnie przesadził :)
Liczę się z niespodziankami i imho walka pomiędzy Fleetwood i Wrexham skończy się wcześniej niż w połowie kwietnia kiedy to przewidziany jest ich mecz bezpośredni ale to nie będzie aż tak spektakularne. Tym niemniej, czując właśnie że coś się niespodziewanego wydarzy pozwolę sobie nawet nie myśleć o spotkaniach czterech pierwszych zespołów tej ligi.
Alfreton v Cambridge 2,60-3,45-2,96
Barrow v Braintree 2,40-3,55-3,00
Fleetwood v Mansfield 1,70-4,00-5,50
Hayes v Telford 2,55-3,55-2,95
Hayes musiał oddać wypożyczonego napastnika do Stevenage ale do klubu przybyło dwóch nowych graczy.
Lincoln v Newport 2,65-3,30-2,95
Luton v Grimsby 1,82-3,80-4,80
Stockport v Bath 2,00-3,60-4,00
Tamworth v Gateshead 3,40-3,45-2,32
Wrexham v Forest Green 1,56-4,20-7,20
York v Southport 1,79-3,85-5,00
JPT Cup (finał - Wembley)
Chesterfield v Swindon 3,50-3,45-2,22
Finał pucharu JPT skojarzył lidera dywizji two z ostatnią drużyną dywizji one.
Obie ekipy nie mają w tych rozgrywkach specjalnych tradycji ale obie mocno wyfitowane chciałyby ten pucharek mieć w swoim pokoju chwały.
Podsumowując, kolejka jest moim zdaniem bardzo trudna i może łatwiej będzie trafić po prostu w lotto (17mln). Właśnie rozmawiałem z maszyną losującą i umówiliśmy się na 19...... :)

Dodawajcie swoje sugestie w komentarzach. Może coś wspólnie się wymyśli.
Ciekawe newsy i moje ewentualne pomysły z ostatniej chwili będę dopisywał do godziny 14'00" w tym wątku. Może też coś podkoloruję.  Potem już klamka zapadła.
powodzenia

15 komentarzy:

  1. ja kompletnie odpuściłem sobotę, a jednak typy nie były takie złe - a wręcz bardzo dobre...
    no cóż, szkoda, może niedziela będzie dla nas(?)...mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytłuszczone weszły a ja głupi pododawałem do tego jakieś głupoty :):)

    Swoją drogą naprawdę sobota była trudna jeśli idzie o pole minowe które na nas zastawili.
    Już nie mówię o Anglii. W punkcie widziałem jak ludzie masowo stawiali Wrexham, Manchester City czy Liverpool, nie mówiąc już o jakiś pomniejszym Middlesbrough itd.
    Ale np Legia ale np popularna niezwykle Łęczna, że tylko wymienię naszych rodzimych kopaczy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A te cztery mecze (X2) które wytłusciłem dawały nawet w takiej nędznej kursowo firmie jak bukmix już po uwzględnieniu podatku 12% - kurs 4,00.
    I co, mało mi było. Musiałem dokładać ?

    OdpowiedzUsuń
  4. a na dziś coś się szykuję, jakieś propozycje?
    czy ew. coś będę musiał puścić wg osłabień, np. we włoskiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a masz coś ciekawego we włoskiej ????
    z miła chęcią się podłączę...
    chievo gram X, a chyba i livorno i genoę również.
    karpaty jak utrzymał się kurs a resztę nad wylukam przy kawie.
    W końcu zmienili nam czas i jestem jeszcze niezorganizowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. we włoskiej gustuję emocjonalnie.
    W końcu praktycznie jestem z Włoch i na mecze Przyszłości Skala na boisku za kościołem nie raz się chodziło :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tego, co sobie patrzę:
    Atalanta, Cesena osłabione
    Lazio bez Klose
    może na Napoli?

    OdpowiedzUsuń
  8. osłabienia też ciągle w Auxerre, Bordeaux bez Jussiego i Gouffrana.
    hm, Gijon trochę osłabiony z Bilbao.

    chociaż nie wiem, na ile te rozważania miałyby sens...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam też zaznaczony do gry belgijski Beveren 1,50, peruwiański Cristal 1,50 i włoskie Sorento 1,65

    OdpowiedzUsuń
  10. To byłoby na tyle?
    + te Karpaty? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chociaż znowu nawet niewiele czasu,
    chyba ten weekend odpuszczę całkowicie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja szukam wyniku correct score w meczu Novara v Lecce i doszedłem już do 7/16 ale to wciąż za dużo a czasu zostało faktycznie niewiele.
    1/0, 0/01, 12/1, 1/2, 2/0 i co z tego jescze wyrzucic lub może co koniecznie dodać....

    OdpowiedzUsuń
  13. Beveren 1-0, Sorento 2-0 ale najbardziej to mi sie podobają te włoskie remisy :)
    Chievo 1-1, Genoa 2-2, Livorno 2-2 (było wczoraj :):) i dopiero to sprawdziłem ale dyktowałem z wysłanego kuponu :):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. co się dzieje z tymi włoskimi remisami?
    z tego, co pamiętam, co roku - pod koniec sezonu połowa meczów to kursy na remis 2-2.50 góra.

    OdpowiedzUsuń
  15. cześć Paweł :)
    jak tam weekendowy totogol? u mnie weekend generalnie do bani... ale po dniach gorszych słoneczko też musi zaświecić :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń