niedziela, 4 marca 2012

Czuć już wiosnę

witam

Dzisiaj bardzo krótko bo słabo spałem i zamykają mi się oczęta.
Powód był prosty. We śnie dostałem bejsbolem po głowie od tajniaka na autobusowym przystanku.
O rany, gdzie przyszło mi żyć :)

W Mixie wysłałem taki zbyt optymistyczny kuponik.
Bergman startował w gorszych warunkach (błoto) w sprincie z 48 numerem Ustyugov to wiadomo :)
http://video.eurosport.pl/biathlon/ruhpolding/2010-2011/ruhpolding-falls-best-of_vid221190/video.shtml
startował z 2 numerem.
Trochę piłki z krajów których w zasadzie nie grywam i niech kupon się broni.

summary: 2'30"
Przygoda z zamorską piłką nawet całkiem całkiem i tak: w Peru 4-1, w Boliwi 6-2, w Wenezueli 6-1, w Urugwaju 3-0 i jeszcze w Grecji 2-0.
Zawiódł Svendsen na ostatnim strzelaniu i Kuzmina (po co mi ona była) też dwoma pudłami na 4 strzelaniu.
Ale kupon na plus (190%) - a to najważniejsze :)

powodzenia

3 komentarze:

  1. LAdny kuponik, zycze szczescia!!!!! i przede wszystkim Zdrowia!!
    U mnie dzis ladnie wchodzi:)

    zapraszam takze na moj blog: marko-typy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Paweł :)
    Czy totomix czasami nie szykuje nam jakiegoś niespodziewanego zestawu LA na środek tygodnia? jak będziesz wrzucał wysokości wygranych z LA możesz wrzucić od razu wygrane w LP?
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  3. wypłaty z odkrycia Ameryki 1492
    Pula na wygrane: 15954.60 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■0 wygranych II stopnia - po 0.00 zł
    ■12 wygrane III stopnia - po 664.70 zł
    ■117 wygranych IV stopnia - po 68.18 zł

    Następny zestaw na wtorek (jutro) !!!! i kumulacja 260.000+
    1 ARSENAL - MILAN
    2 BENFICA - ZENIT ST.PETERSBURG
    3 BIRMINGHAM - CHELSEA
    4 BRISTOL CITY - LEICESTER
    5 COVENTRY - CRYSTAL PALACE
    6 DERBY - BLACKPOOL
    7 HULL - LEEDS
    8 MIDDLESBROUGH - BARNSLEY
    9 NOTTINGHAM - DONCASTER
    10 PETERBOROUGH - MILLWALL
    11 SOUTHAMPTON - IPSWICH
    12 READING - PORTSMOUTH
    13 TRANMERE - NOTTS COUNTY
    pzrd

    OdpowiedzUsuń