wtorek, 13 marca 2012

Wtorkowa Anglia

witam

Odniosę się krótko do dzisiejszych, zaległych meczów angielskich w perspektywie zbudowania rozpisu. Nie węża czy jak mówią ostatnio niektórzy zaskrońca, ale właśnie rozpisu w którym nie wszystko trzeba trafić żeby wyjść na swoje.
Jadąc od góry zaryzykowałbym remis w derbach Liverpool X (3,70).
Są oczywiście zasadne przesłanki na jednych i na drugich ale mówiąc prawdę u mnie jakoś wszystko w końcu ląduje na X-sie.
Pisałem ostatnio, że Hull ma kłopoty ze strzelaniem bramek. Będę się tego trzymał w meczu w Cardiff i przed postawieniem mocnego home win wstrzymuje mnie tylko nieszczęsne 0-0.
Derby z Nottingham mogłyby zremisować ale ostatnio jakoś z remisami w tych lokalnych derbach nie przesadzają .
Midlandsy tym razem w postaci Leicester v Birmingham nie bardzo nadają się do postawienia czegokolwiek bo skoro goście nie mogą ograć lokalnego Coventry to tym bardziej trudno będzie im w Leicester.
Kto zatrzyma Reading (2,02) pisałem w ostatniej z notek. Doncaster chyba nie.
W League One, przez skórę czuję jedną z dwójek w Preston lub Scunthorpe. Tranmere może wystapić bez trzech swoich zawodników którzy do ostatniej chwili czekają na decyzję lekarzy a Yeovil ma nieciekawe h2h ze swoim dzisiejszym wrogiem.
Stevenage (1,76), choć do macieżystych klubów musieli zwrócić dwóch swoich graczy to byli to zawodnicy XVI a nie głównego trzonu i wchodzili zwykle na boisko od 70 minuty.
Sheffield Utd przegrać nie powinien ale przy tym się nie upieram.
W League Two, spróbuję napakowany Torquay (3,30) z lekko osłabionym Rotherham.
A Legia - mój pewniaczek - prowadzi do przerwy 3-0 :)
Próbował mnie z tego zbić nawet Pan przyjmujący w kolekturze zakłady, z argumentacją, że kto przyjdzie na mecz w Warszawie jeśli Legia wygra na wyjeździe.
Otóż oświadczam uroczyście, że jeśli złoży mi się 13-ka z tym wysinglowanym przyszłym Mistrzem Polski to na meczu rewanżowym będę na stadionie na dwie godziny przed rozpoczęciem.

powodzenia

9 komentarzy:

  1. i 13-nastkę już pożegnałem po przegranej Lecha :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie Hull (w tej chwili 0-3) a najgorsze że był objęty i w totolidze i w totogolu.
    A Hull z nimi tańcował. Dla mnie nie do trafienia.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. ajaj, jednak ten Doncaster...
    a liczyłem na bramkę w doliczonym, bo padały jedna za drugą.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda reading, miałbym szanse na mizerną 12-kę (jutro 2 mecze jeszcze)i juz pewne kilka 4-rek w totogolu i w rozpisie plusy.
    I tak udało mi się trochę na nim wygrać bo kupiłem zaraz po przerwie po 6,40 a za chwilę po wyrównaniu na 1-1 sprzedałem po 2,56 robią plusy na obu.
    Mała to pociecha ale zawsze coś..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. u_efa, szachista and co czyli miłosnicy zestawu"ligi angielskiej"
    Prawdopodobnie padnie teraz 13-ka ale jeśli nie to następna kolejka na mnożenia :):)
    Kazdy po dziesięć 13-tek. Będzie o czym dzieciom na starość opowiadać...
    zestaw weekendowy
    1 FULHAM - SWANSEA 111111111X
    2 WIGAN - WEST BROMWICH
    3 WOLVERHAMPTON - MANCHESTER UTD 222222222
    4 NEWCASTLE - NORWICH 111111111
    5 LEEDS - WEST HAM 2222222222X
    6 IPSWICH - PETERBOROUGH 11111111111
    7 BLACKPOOL - BRIGHTON
    8 BIRMINGHAM - MIDDLESBROUGH 1X
    9 CRYSTAL PALACE - HULL
    10 EVERTON - SUNDERLAND 1X
    11 TOTTENHAM - BOLTON 111111111
    12 CHELSEA - LEICESTER 111111111
    13 LIVERPOOL - STOKE 111111111
    resztę się jakoś dopełni :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Paweł :)
    Ale jeżeli napiszesz że max jaki Ci się szykuje to 9-tka to można wierzyć że kumulacji nie rozbiją :))))
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  7. Southport ... iam sad ...

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  8. łączę się w bólu
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście, że może się skonczyć na 9-ce jeśli Chorzów nie wygra i nie padnie jeden konkretny wynik w Gdyni.

    OdpowiedzUsuń