sobota, 12 lutego 2011

weekend 12/1x.02

witam

Dzisiejsza angielska propozycja nie będzie za bogata. Prześledziłem te wzmocnienia/osłabienia w składach, h2h, formę, trendy, konieczność zaangażowania, możliwości popuszczenia nieco, ale i tak liczy się tak zwany pierwszy ogląd i dawno ustalone stanowisko. Czytałem też na http://www.mecz.pl/forum/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=3912951&page=26 tę dyskusję (ale jestem lamer :) - chciałem zrobić z tego krótki link, a nie umiem) o staraniach (w tym miejscu miałem kilka różnych pomysłów ale zablokowała mnie autocenzura) zablokowania stron internetowych w tym giełdy sportowej w Betfair. Czyli pomysły, żebym ja, stary dziad, nie mógł nawet pooglądać kursów, skorzystać z bogatej oferty video, pogadać na forum. To jak wtłoczenie mi pavulonu na chama przez nawiedzonego psychopatę. Ale na świecie to przechodzi, jak niedawna blokada internetu w Egipcie. Tyle, że rzecz ma krótkie nóżki.
Wracając do tych typów, to dzisiaj zacznę od dołu czyli od niezłego Darlington 1,52 do którego zajedzie sponiewierany ostatnio przez wszystkich Eastbourne.
W Championship, Hull 1,66 powinien dać sobie radę z Preston NE i to by właściwie było na tyle.
Dalej już tylko rozpisy, czyli Notts Co 1,82 z Exeter  i chyba jednak Southamton 1,53 z Carlisle.
Dla miłośników remisów :) tak poza typami, mam propozycję Lincoln v Morecambe, Plymouth v Tranmere, Southport v Forest Green i może Birmingham v Stoke.
A teraz sprintem biorę się do drukowania wczorajszych wyników skoków, krótkiej analizy a jak coś wymyślę dorzucę do tego wpisu.

PiS:12'20"
http://www.youtube.com/watch?v=saAwpHbKyAE&feature=player_embedded

PiS:15;50"
Z tego co jeszcze do gry mam dość mocno
Cyl v Nowakowska 1 1,45
jak to nie wejdzie :) to na biathlon juz nie spojrzę
Mniej mam
Svendsen v Boe 1 1,45
Makarainen v Flatland 1 1,30
W skokach konsekwentnie, choć tylko w rozpisach ogrywam
Evensen 1-2 NIE 1,80
i kilka innych zblokowanych pozycji w Milenium, ale że już po czasie, to przemilczę.

komentarz:18'50"
Założenia w Anglii doskonale. Notts Co z tą kasa i tymi zakupami (znowu łyknął dwóch) zawodzi strasznie.
Biathlon cudownie i jak to się mówi na koniach - "o wiorstę".
Najgorzej jak się osioł uprze, czyli moje przygody z Evensenem :)

powodzenia

1 komentarz:

  1. :)

    Dzięki za Darlington - nad którym się zastanawiałem, ale mocno wahałem. Dodałem też Hull i Arsenal, Bayern, Twente, Guif (ręka szwecja) - no i ułożyło się całkiem sympatyczne ako 8,33 i 733 złote do wzięcia mam na dziś :)
    I w dalszym ciągu konsekwentnie, żadnych skoków, żadnych bialtonów :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń