czwartek, 10 lutego 2011

Omega Dubai Desert Classic

witam

Dzisiaj rano rozpoczął się w Dubaju turniej ODDC. Smaczkiem zawodów jest występ w cyklu European Tour - Tigera Woodsa. Jak na razie, po 8 rozegranych dołkach puknął +2 i mówiąc sobie szczerze - nie rokuje.
Ja, z racji że lubię ten sposób zmagania się z piłką, piłeczką :) tzn lubię podopingować, bo nigdy w to nie grałem - pozwoliłem sobie przy stanie 8(-3) spróbować Martina Kaymera (Niemcy) po 4,60.
Ale nie polecam w żadnym wypadku. Piszę to sobie tak dla własnych statystyk i rozrachunków.
http://www.europeantour.com/europeantour/season=2011/tournamentid=2011007/leaderboard/index.html

Nie polecam również dzisiejszego biathlonowego sprintu i po tych słowach widać, że zacząłem bać się w grze własnego cienia :)
No cóż, za dobrze ostatnio idzie i coś musi nawalić a sprint w biathlonie jest ku temu najlepszą okazją z możliwych.
Wybrałem się do "Fortuny", żeby leciuteńko pojechać po nazwiskach.
Greis v Slesingr 1 1,47 (slesingr zrobił życiówkę niestety, 2 miejsce i aż za dobry bieg)
Tcherezov v Hofer 1 1,48
ako 2,17

PiS: 12'00"
Tylko napisałem i już się odbyło. Kaymer na 9, dość łatwym dołku - double bogey. Wiedziałem, że za dobrze idzie.
Ale niech żywi nie tracą nadziei :)
powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz