wtorek, 15 lutego 2011

Różnice kursowe

witam

Temat wymaga osobnego wątku a z uwagi na to, że Beulah Park Horse Racing już za 20 minut, to tylko pobieżnie póki co.
Jak wiadomo, prawdopodobieństwo x kurs (p*k) > 1, to zasada kluczowa.Właściwie każde zagranie powinno sprowadzać się do tego założenia bez względu czy typujemy samodzielnie czy bawimy się w analizę wzrostów/spadków kursów u bukmacherów lokalnych (tzn. z kraju w którym rozgrywany jest dany mecz) czy u bukmacherów lepiej wiedzących :)
Po ustaleniu takiego meczu, wkłada się to w system który odliczy marżę i po spełnieniu warunku p*k>1 już można ustalać stawkę zagrania. Im większe RK (różnica kursowa) tym grubsze zagranie.
Ten samograj funkcjonował wiele lat i działal znakomicie, ale ostatnio coś się zacięło. Coraz więcej RK po prostu nie wchodzi, tak jakby bukmacherzy w porozumieniu ze sobą, postanowili nas wszystkich wygrzmocić :)
resztę będę dopisywał w miarę możliwości czasowych.......bo przenosze się na tor, a to ode mnie jekieś (czy ja wiem) 10000km ?

PiS:19'30"
Nawet niezły stan toru w Beulah po wczorajszym odwołaniu wyścigów (wiadomo, zima w Usa). Pierwszą gonitwę wygrał Potential (4,00) pod Hernandezem ładnie zdejmując o 1/2 długości uciekającego fuksika i tak miało być.
A w Anglii zagrałem dzisiaj dość tanio i bez przekonania. Wyłącznie na czuja i stare sentymenty. Co z tego wyjdzie, trudno powiedzieć. W każdym razie preferuje Watford (1,58) w meczu z Preston.
Chciałbym zobaczyć zwycięstwo Bournemouth (1,90) w Bristol Rovers (zwrot)
W rozpisach szukam znowu Notts Co (2,12) z Colchester i over 2,5 bramki (2,20) w Stevenage v Oxford.
I jeszcze jakieś zupełne odjazdy :) o których zamilczę :)

powodzenia

2 komentarze:

  1. Wybacz Paweł, ale dla mnie pk>1 to bajka, bayer leverkusen i śmichy chichy :)
    Zawsze to przyrównuję do gustów, ja lubię komedię, ty westerny, i nie ma siły byś mnie przekonał do swojego, tak samo w mojej ocenie Real to sro tamto (pk coś tam) w Twojej Barca to siamto pierdziamto (pk coś tam)
    I bądź mądry i typuj ...
    Dla mnie nie ma opcji, natomiast trzeba reagować na RK - choć sporo racji jest w tym, że to chyba od jakiegoś czasu buki z nami pogrywają :)
    No to gramy te Notts Kaunty i inne deble)

    Butorac/Rojer
    Cerretani/Shmashdin
    Malisse/Murray

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz, ale większość decyzji w życiu, czy to biznesie, czy w hazardzie podlega zasadzie p*k>1. Innaczej nie da się czy to w tym biznesie czy w hazardzie przetrwać powiedzmy 40-lat.
    Są oczywiście wyjątki.
    Miłość która jest ślepa i sobotnie losowanie lotto w które pomimo zdecydowanego p*k<1 postawię bo akurat 30mln bardzo by mi się przydało :):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń