środa, 30 listopada 2022

Wariat

 witam

Ale się porobiło. 
Wczoraj od niechcenia puściłem cztery kupony wtorek-sobota 5/14 i 5/15 za stówę z haczykiem bez specjalnych oczekiwań, ale rzecz zyskała maksymalny ciężar gatunkowy. Na wszystkich zestawach z olbrzymimi przebiciami mam te same 4/4 trafione remisy (2xAlgieria, Etiopia, Uganda). Natomiast jak widzę dzisiaj, wiele dostawionych, pozostałych pozycji to jakiś dzień świra. Co mi przyszło do głowy i czym się kierowałem może i łatwo zrozumieć ale szansa jest szansa i jej za bardzo nie oszukasz.
Jakaś paranoiczna idee fixe wsadziła tam Polaków i nie tylko....!!
No nic to, stać mnie żeby raz na cztery lata dostać optymistycznego fioła. I zawsze będę mógł powiedzieć, chłopaki - wierzyłem,
Na moje stare lata....Polska będzie... (taki częstochowski rym mi się w głowie zawiązał).

PiS: 23'00"
Mamy to. W bólach wyszliśmy z grupy ale ból nie ból, gramy dalej.
Adrian Meronk rozpoczyna niedługo pierwszą rundę w Australia Open...
https://www.livescore.in/pl/golf/pga-tour-of-australasia/australian-open/
...a Weronika Falkowska sensacyjnie (3,80) bo wyglądało, że jest bez formy awansowała w turnieju w Andorze.
https://www.livescore.in/pl/tenis/challenger-kobiety-singiel/andorra/mecze/
Kolejna runda raczej nie do przejścia.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz