niedziela, 20 listopada 2022

Ostrożny optymizm

 witam

Im bardziej szczegółowo lustruję grupy MŚ w Katarze-2022 tym dobitniej przekonuję się, że to patrzenie wołu na malowane wrota. 
https://pl.wikipedia.org/wiki/Mistrzostwa_%C5%9Awiata_w_Pi%C5%82ce_No%C5%BCnej_2022
Jak ewidentnie nie mam o tym pojęcia okaże się pewnie od dzisiaj tymczasem już na samym wstępie popełniłem być może fatalny, karany mamrem błąd. I tak dobrze, że nie zapodałem jakiegoś świńskiego porównania bo na mur beton z kicia bym prędko nie wyszedł. Pełen niepokoju o własną dolę i niedolę chciałem zażyć uspokajającą, standardową tabletkę wydawaną u nas bez recepty ale jakaś siła wyższa kazała mi sprawdzić jej składniki. No i kazamaty jak znalazł.
Co ja będę pisał o alkoholu w tym o nawet jednoprocentowym piwie, niewinnych halucynogenach, e-papierosach, o byle pisemku z gołymi babami, orientacji seksualnej, o kobietach jako przedstawicielkach rasy ludzkiej, o choćby szczątkach demokracji i tak dalej i dalej. Ile hipokryzji musi zawierać taka restrykcyjna ideologia nie umiem sobie wyobrazić. A przecież to zwykli ludzie ludziom zgotowali ten los.
Czy ktoś zna jakiś katarski rokowy zespół, czy istnieje tam kinematografia. Nie sądzę. Jedyny ciekawy temat na film poza wyłaniającą się zewsząd nudą to słynny zakup polskiej stoczni przez katarskiego krezusa któremu ekipa rządzącej w 2009 roku Platformy Obywatelskiej, Premiera Tuska i ministra Grada jadła z ręki. To też mógłby być nomen omen niezły kryminał.
No tak, dobrze, że mnie tam nie ma. W "telewizorni" obejrzę tę hecę na dwadzieścia cztery fajerki zastanawiając się co się stanie z Katarem kiedy świat przejdzie na wiatraki i energię słoneczną a odwierty z gazem i ropą naftową zostaną zaczopowane bo będą gospodarce potrzebne jak umarłemu kadzidło.

A co do tytułowego optymizmu. Coraz bardziej wierzę, że nasi wyjdą z grupy. Tym bardziej że wyśmiali nas Anglicy. Niechże oni a także Niemcy i inne piłkarskie tuzy najpierw spojrzą na siebie. Jeszcze nie awansowali.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz