sobota, 19 listopada 2022

Szczękopad

 witam

Sprawdziłem historycznie i okazało się, że listopad to dla mnie najgorszy, hazardowy miesiąc. Nie inaczej jest w bieżącym roku bo oto mamy dopiero 19-ty a ja na licznikach zjechałem nie na żarty. Tragedii nie ma, wpłaty i spore zyski odebrałem w lecie ale do zalegającej na kontach pozostałej "sałaty" przyzwyczaiłem się jak do własnej. 
Wydaje się, że w takiej sytuacji powinienem coś zmienić, zacząć grać inne ligi, zasadzić się na Mistrzostwa Świata albo wziąć urlop ale będę konsekwentny. Skoro wypracowana strategia od dłuższego czasu przynosi plusy w dystansie to nie warto komplikować sobie życia i gmerać przy systemie.
Wysłałem w nocy cztery kupony 5/14 ale meczom nie będę nawet dopingował. Jadę sobie na bazarek, później wykonam dłuższy spacer po pierwszym śniegu w Warszawie i dopiero wieczorem zerknę co się na boiskach wydarzyło. Nie mam wielkich nadziei i pewnie znowu jak sugeruje nowatorska, tytułowa nazwa miesiąca, szczęka mi opadnie.

JK Duda jest jeszcze drugi w tabeli ale przed nim dwa ostatnie, najtrudniejsze pojedynki. Jak to się skończy trudno przewidzieć.
Za to Adrian Meronk (golf) w trzeciej rundzie prestiżowego turnieju w ZEA wypukał najlepszy wynik na polu i awansował w granice (zawody trwają) 6/7 miejsca. Miło jest oglądać jak rodzimy zawodnik plasuje się i walczy jak równy z równym, z rankingową 1-ką (McIlroy) 5, 9 i 11-tką.
https://www.livescore.in/pl/golf/dp-world-tour/dp-world-tour-championship/

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz