sobota, 23 marca 2019

Wiosenne boleści

witam

Wczoraj w nocy odeszła ostatnia już w rodzinie ciotka z najstarszej grupy tak zwanych wstępnych co było powodem familijnych kontaktów i wielu wspomnień, w szczególności najmłodszego brata mojej babci, Warszawskiego Powstańca i męża zmarłej:
https://www.1944.pl/powstancze-biogramy/ryszard-siarek,39772.html
Niestety przy okazji ukazał się ponury obraz podzielonej politycznie stolicy. Aż wstyd się przyznać jak zryte mózgi ma niewielka część moich bliskich głównie rodzaju żeńskiego...:) - rodowitych przecież warszawianek, dla których nie ma racjonalnych argumentów poza wiadomościami z gazet i mediów które ja omijam szerokim łukiem. Wniosek z tego taki, że pierwszym ruchem po wygranych, jesiennych wyborach musi być za wszelką cenę ustawa o całkowitym spolszczeniu prasy, radia i telewizji.

Z hazardem mocno popuściłem. Nie było co grać i poza tryplą w skokach ze śmiesznym ako = 2,20 w zasadzie nic nie stawiałem. Dzisiaj za wiele też póki co nie znalazłem ponieważ biathlon po MŚ może sypnąć niespodziankami i strach to ruszać, skoki narciarskie wystawione z minimalnymi notowaniami bo ekipy są przewidywalne aż do bólu a kolarski wyścig Mediolan-San Remo zwyczajowo trudny choć po głowie chodzi mi Alaphilippe..
https://rowery.org/2019/03/22/prezentacja-mediolan-san-remo-2019/
A piłka jak to piłka. Przeglądając ofertę przypomniała mi się maksyma z Mundialu 1982 w Hiszpanii - "Ani Włochy ani Peru, tylko Polska i Kamerun" więc może by tak postawić coś z tej zwycięskiej wtedy zbitki..:)
Pewnie będę żałował ale do "czapek" z braku innych opcji mam zamiar dostawić (jako element układanki 5/13) mecz pod tytułem:
Mansfield v Crewe 1 2,05

Austria ma z nami problem. W czwartek po strzale Piątka przegrali u siebie 0-1 najważniejszy swój tegoroczny mecz a dzisiaj w nocy Hubert Hurkacz pokonał ich gwiazdę Thiema (ATP 4) 6-4, 6-4.
Przyznam się, że jako marny kibic tenisowy, oglądam tylko mecze Polaków. I byłem naprawdę zbudowany grą naszego fantastycznego zawodnika.

Nie chcę zapeszać ale w kwestiach prywatnych nieźle się sprawy mają i jak na razie rzeczy idą w dobrym kierunku. Oby tak dalej....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz