niedziela, 10 marca 2019

Jaja jak berety

witam

Nic nie dało trafienie Kuzminy (6,00) i Boe w ich zwycięskich sprintach na MŚ w biathlonie ani skuteczne wytypowanie czterech pojedynków w skokach narciarskich (zblokowane w dwie duble po ako = 2,00) bo remisy piłkarskie akurat wypadały podle. Co najmniej trzy mecze z głównej bazy zdechły pomiędzy 92 a 95 minutą co zaczyna mnie już śmieszyć. Ciekawe co na ten temat mówi statystyka bo pewnie taki fakt na dłuższą metę to doskonały asumpt do odstawek w stawianiu meczów na żywo najpewniej po kursach 1,10 i mniejszych.
Ale nie mam co narzekać. STS zapłacił mi za ubiegły miesiąc wszelkie opłaty i mam nadzieję, że wejdzie im to w krew.
No nic, trzeba brać się do pracy ponieważ i skoki i dwa biegi pościgowe mam jeszcze do opracowania. To zawsze pewniejsze niż na przykład popaprańce z WBA które po kursie 1,40 zdarzyło mi się również umieścić w minionych rozpisach.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz