czwartek, 28 marca 2019

Co ma być to będzie

witam

O 5 rano zdałem sobie sprawę, że już nie zasnę. Przekręcanie się z boku na bok nic nie dawało więc zrobiłem mocna kawę, odbębniłem internetową prasówkę i ofertę STS po czym zacząłem pukać w klawiaturę.
Wczorajszy dzień był niezłym zalążkiem 10 wysłanych kuponów w których na każdym weszły trzy mecze z głównej bazy (2 razy Kenia i Kamerun). Z pięciu pojedynków wymiennych dowiozły się trzy (jeden niepotrzebnie brałem bo kończył kilka rozpisów z poniedziałku) więc może być tylko gorzej.
Czas zatem na system obronny i już znalazłem 3 spotkania które chciałbym ubezpieczyć. Na początek muszę zdecydować w którą stronę pójść z asekuracją (czy na home czy away) oraz jaki system ochronny wybrać. Najprościej i najtaniej postawić 1-ki (jeśli wybiorę home win) pojedynczo w pewniaku i przebić to rozpisem 4/13. Trochę drożej ale bardziej racjonalnie nastawić się na dwu-blok 111/XXX i chyba pójdę w tę stronę.
Ogromnym kłopotem jest brak "czapek" (jako składowych). Kiedyś, dawno temu gdy byłem "wyjadaczem" angielskiej piłki i wygrywałem wyspiarzami konkursy typerskie na http://www.mecz.pl/forum/ubbthreads.php nie było z tym problemu. Teraz, co udowadniam skanowanymi kuponami, coś się w tym temacie odwróciło. Idealista powie, że wyrównała się stawka - realista wywęszy machlojkę.
Dobra byłaby też nasza liga ale raz, że się nie znam a dwa - hazard to nie jest gra na sentymentach.
Ok, biorę się za szukanie bo chyba "buk" już nic nie dopisze. A przydałyby się choćby obie dywizje z Iranu i niedzielny Kamerun.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz