wtorek, 19 marca 2019

Horyzonty do poprawki

witam

Wstyd się przyznać ale 30-letnie pranie mózgu dopadło także mnie osłabiając czujność etapu. Na końskim Służewcu jak i pewnie w całym końskim świecie od zawsze obowiązywało przeświadczenie graniczące z pewnością, że weekendy są dla "graczy niedzielnych" więc żeby ich skutecznie wydoić ale i zachęcić do nieracjonalnych wybryków zwiększających pulę do podziału czy też startowe notowania, należy przyszykować lub też zmanipulować kilka ewidentnych fuksów. Macherzy odrabiali to sobie zwykle z nawiązką od poniedziałku do piątku i tak to się kręciło....
Swoją prywatną idee fixe miałem też ukłutą w temacie piłki. Otóż twierdziłem, że poniedziałki są wyjątkowo remisowe żeby oddać bukmacherom co bukmacherskie z hipotetycznych strat z soboty i niedzieli.
I oto wczoraj - pewnie pod wpływem obietnicy, że powoli będę piął się do góry, wysmażyłem takich kilka kuponów.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310771999015157026&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Stawki były "piorunujące" zwłaszcza w kontekście, że przez cały tydzień propozycji do gry będzie niewiele z uwagi na mecze międzypaństwowe. I w taki oto sposób marnuje się swoje 64-letnie doświadczenia. Nic tylko usiąść i płakać.

Iga Światek zagra dzisiaj o 15'00"  finałowe spotkanie w kwalifikacjach WTA Miami z Amerykanką Vickery (co jest dla mnie dużą niespodzianką). Polka jest faworytką ale nie należy zapominać, że w 2018 roku Sachia łatwo pokonała A Radwańską 6-2 6-2...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz