czwartek, 14 marca 2019

Gorzka pigułka

witam

Jestem ogromnie szczęśliwy, że 13-ty przytrafia się tylko raz na miesiąc a 13-piątek, średnio dwa razy do roku. Wczoraj z tej okazji wypiłem potężną dawkę z czary goryczy bo tyle X-sów nie wysypało się już dawno. Szkoda, że ten niefartowny fakt wydarzył się akurat w chwili kiedy grając niezwykle bezpiecznie trafiałem po trzy pewniaki (ako ok 2,00/2,30) zgrupowane w dublach i tryplach.
No cóż, jestem już na to za stary ale chyba istnieje w przyrodzie coś takiego jak sinusoida sukcesu i warto by było żeby ktoś się za opracowanie takich wykresów poważnie zabrał. Pozwoliłoby to graczom na unikanie frustracji które przeżyłem choćby przez ostatnie 24 godziny...:)
Miałem iść dzisiaj po kawę, ciasteczka i wyjątkowo smaczną kaszankę na bazarek pod Halą Mirowską ale rozpadało się w Warszawie. Ok, poczekam chwilkę i może przymierzę się do "czasówki" w wyścigu Paryż-Nicea. Póki co puściłem dosłownie kilka rozpisów a że dawno nic nie ilustrowałem na zaś - odrobię i ten obowiązek. Oto jeden z przypadkowo wybranych kuponów:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310731999017541248&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz