sobota, 30 marca 2019

Asekuracja plus

witam

Przejrzałem dokładnie wszystkie 28 kuponów które puściłem od 27 marca i co by nie mówić do zwłaszcza pierwszej dziesiątki z nich przyda się kolejne ubezpieczenie. Stan na dzisiaj to jakieś 50/1 licząc wszystko średnio do kupy ale wiadomo przecież z góry, że część pozostałych X-sów piłkarskie spece nie dowiozą bo los aż tak łaskawy dla mnie nie bywa.
Z trzech "podpórek" o których ostatnio pisałem (cała trójka na home win) jedna (Vis Pesaro) była w bazie głównej a pozostałe dwie (Villefranche, AlbinoLeffe) w typach wymiennych 33%..
Po wczorajszych dwóch remisach we Francji zaistniała potrzeba dalszej ochrony ponieważ jest już po prostu czego bronić. Jak wynika z oględzin - niektórych pojedynków które jak wejdą to i tak spełnią swoją rolę nie ma już co dotykać. Przydałaby się nowa dawka notowań z STS a szczególnie niedzielny mecz Iranu i cała liga Kamerunu. Pewnie do 10'00" buk tego nie dołoży więc nie da rady w pełni obrócić meczu który sobie wczoraj zafiksowałem (Tyumen v Tomsk).
ok, biorę się do dzieła bo czas nie z gumy...

PiS: 22'00"
Wielce rozczarował mnie wynik meczu w Grecji (Larissa v Asteras 2-1). Nie dość, że spustoszył całą masę kuponów to jednocześnie podważył wiarę w greckie ustawki....:)
Dotąd był to jeden z nielicznych krajów w którym zwłaszcza pod koniec sezonu notowania na X w pojedynkach takich drużyn które wspólnie były remisem zainteresowane (sytuacją w tabeli) - buki szacowały na 1,50 a nawet mniej....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz