wtorek, 25 grudnia 2018

Zrozumieć siebie


Witam
Na początku musiałem okiełznać nową komórkę. Mam ją co prawda już jakiś czas ale jakoś nie było okazji, żeby wgrać i zsynchronizować te wszystkie aplikacje które w większości są dla mnie czarną magią. Zacząłem od zdjęć i oto ja we własnej osobie w masce Świętego Mikołaja.

Życzę wszystkim wesołych, zdrowych i błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia.

Świąteczny opłatek, wigilijna kolacja, kolędy i rodzinne rozmowy do późnej nocy podczas których zdałem sobie sprawę, że za bardzo się wszystkim przejmuję. Zbyt często i zbyt drobiazgowo próbuję przewidzieć nadchodzące zdarzenia i wymyślam do nich wielowariantowe reakcje. Pewnie mam to po hazardzie i po brydżu gdzie taka metodyka jest jak najbardziej wskazana ale w życiu osobistym, przy rozwiązywaniu ewentualnych prywatnych problemów stwarza tylko niepotrzebny zamęt i ból głowy.

PiS: 16'30"
Z nudów wziąłem dwa rozpisy 5/13
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313591899010559380&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313591899018859430&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz