niedziela, 23 grudnia 2018

Remanent

witam

23 grudnia to najlepszy czas na garść podsumowań sezonu politycznego, hazardowego a także osobistego, holowanego na mojej zawiłej niwie doczesnej wędrówki.
W sondażach Prawo i Sprawiedliwość utrzymuje 42% (Sejm i Senat) poparcia i myślę sobie, że nie jest to jeszcze tak zwany szklany sufit. Niesłychana pazerność opozycji POKO która w niektórych samorządach zachowała władzę i ich niepohamowana chęć narzucenia siłą obcych nam kulturowo zachowań, bezwstydna hipokryzja wyborcza i wszechobecny, nachalny, niczym nieuzasadniony i fałszywy "piar" jak również niewytłumaczalna atencja do parszywych osób i zjawisk rodem z KPP i PRL i histeria związana ze zwyżką cen energii za którą to sama jest odpowiedzialna.
No tak, właśnie wczoraj dostałem od elektryków nowe rachunki na pół roku płatne w styczniu, marcu i maju. Proszę sobie wyobrazić, że są o 20% niższe niż w roku 2018 choć energia ogólnie zdrożała i przecież ktoś musi za tę zwyżkę zapłacić. Propozycja jest prosta jak kłębek drutu. Niech zapłaci POKO. W wyborach.
Skok na kasę w stolicy na razie nie wypalił i 1.700.000.000 zostanie w kieszeniach warszawiaków. 20 lipca 2018 roku Prawo i Sprawiedliwość usunęło jeden z haniebnych reliktów komunistycznych kasując ustawą instytucję użytkowania wieczystego.
http://orka.sejm.gov.pl/proc8.nsf/ustawy/2673_u.htm
W Warszawie, za 20-krotną opłatę roczną liczoną od wartości gruntu i 98% wywalczoną w bólach bonifikatę od tej kwoty, obywatele staną się w pełni właścicielami tego za co od wielu lat płacili czasem ogromne, roczne składki. Chciałoby się rzec - Konstytucja - bo to Ona gwarantuje prywatą własność....
Nadchodzi styczeń. Dla mnie miesiąc trudny z jednego powodu.
Przeprowadziłem nareszcie spadek po ojcu który na raka umarł niestety o kilka miesięcy za wcześnie w sensie prawnym. Od 12 lat nikt już nawet nie pamięta, że 1 grupa podatkowa (ojciec-syn) była w procesie dziedziczenia objęta circa 7% podatkiem od wartości masy spadkowej. Tę daninę, i trzeba to z uznaniem przypominać, również usunęło Prawo i Sprawiedliwość w 2006 roku. Mnie obowiązują stare przepisy (liczy się data nabycia) i boję się, że sprawująca władzę w Gminie opozycja POKO przywali mi taki "domiar" że się nie pozbieram, podnosząc wartość działek do wysokości monumentalnych. Niedługo się przekonam.

Ubrałem już choinkę i mam niezłe informację. Otóż jest bardzo prawdopodobne, że na gwiazdkę będę mógł pod nią położyć przynajmniej jedną serię rozpisów 5/13. Gdyby nie pewna perfidna bramka w 92 minucie przebicie na najlepszym kuponie mogło sięgnąć zysku 100/1...:)

Oglądałem w nocy film i dowiedziałem się o sprawie która mnie totalnie zaskoczyła. Niesamowite..
https://vod.pl/programy-tv/tomasz-sekielski-teoria-spisku-polska-rzeczpospolita-atomowa/3g3x1xz

PiS: 18'30"
Dzisiaj sporo pudeł z których dwa zabolały najbardziej...
91 minuta, Vihiga Utd v Sony Sugar 0-1
https://www.livescore.in/match/W4IaaGYk/?externalProjectId=20050#match-summary
Ajax CT v Mbombela 0-1 bramka w 90 minucie...
https://www.livescore.in/match/SSDpQnc8/?externalProjectId=20050#match-summary

A najlepszy z zakończonych już rozpisów wczorajszych wygląda tak oto..(warto zobaczyć)
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313561899014941343&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zysk 23/1
Inny wyglądał tak:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313561899018541696&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
I gdyby włoską Alessandrię i Spezię  włączyć do pierwszego kuponu na miejsce nietrafionych to koniec roku byłby niezwykle udany...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz