sobota, 1 grudnia 2018

Zimno jak w psiarni

witam

Totalne oziębienie stało się faktem. Cykl ciepłych zim być może odchodzi w niwecz i zaczyna się era kolejnego zlodowacenia. Z rozmysłem nieco przesadzam bo zmarzłem dzisiaj w nocy potężnie i musiałem na swój tradycyjny ubiór "na golasa" wdziać stosowną pidżamę. I to w sypialni gdzie okna wymieniałem półtora roku temu.
Rano, na internetowych filmach przyjrzałem się sposobom regulacji swoistych iluminatorów na wielki świat i okazało się, że w tym fachu trzeba mieć co najmniej doktorat po wyższej szkole gotowania na gazie. Sam nie dam rady. Tym bardziej, że ten cug nie wiem którędy tak mnie skutecznie atakuje....

Przed wyjściem na bazarek (zostały ostatnie ziarna kawy) muszę jeszcze wykonać jedną precyzyjną robotę. Otóż do nowego telefonu z bardzo niestosownym początkiem w nazwie (coś na h) kupiłem markowe szkło hartowane i spróbuje samodzielnie je wymienić. Zacznę od zdjęcia fabrycznej folii. Ażeby zrobić to wprawnie najbardziej prosty i genialny sposób odnalazłem w sieci...
https://www.youtube.com/watch?v=suZbWunwXLA

I dreamed a dream
No cóż, miałem śmieszny sen. Moja dawna królewna sprzed 40 lat przyjechała do Warszawy mając ogromne pretensje z prawnymi włącznie, że jej kiedyś "zaniechałem" i rzuciłem przez co straciła pogodę ducha, cały sens dorosłego życia i z racji tego należy jej się słuszne odszkodowanie. Komedia nieprawdaż, ale oby nie był to sen proroczy. Lewactwo nie śpi i wymyśla takie kwiatki co i rusz...
W związku z powyższym przyszedł mi do głowy kultowy występ:
https://www.youtube.com/watch?v=LB7sI8CG-5M

W hazardzie grudzień zaczął się podle. Już pierwszy mecz rozwiał (tak jak Susan) wszelkie moje małe marzenia a szczęście legło w gruzach w 91 minucie.
https://www.livescore.in/match/r7MMFoUQ/?externalProjectId=20050#match-summary
Na pomoc z pewnością przyjdą (17baniek) kupony lotto. Już wysłałem...:)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz