środa, 9 maja 2018

Uroki gry w sieci

witam

Kto daje i odbiera ten się w piekle poniewiera....
Taką przypowiastką czy może przepowiednią otworzę ten dzisiejszy odcinek.
A teraz cofnę się do 6 maja anno domini 2018. Jest piękna, słoneczna niedziela i w Grecji zafiksowany mecz Panathinaikos v Xanti który się ostatecznie odbył w poniedziałek. Na niedawno przeskanowanym kuponie z zyskiem 8/1 jest kilkadziesiąt wejść i każdy mógł przekonać się naocznie, że STS zaordynował zwrot. Czy słusznie czy też nie to osobna sprawa ale do południa, 9 maja taki był fakt.
I oto wchodząc przed godziną na stronę bukmachera stwierdziłem, że kasa z licznika w znacznym stopniu wsiąkła. Bez żadnego maila, bez proszę, przepraszam, dziękuję.
Mam takie nieśmiałe wrażenie, że w Polsce obowiązuje jeszcze jakaś elementarna kultura.... i prawo a już w stosunku do pieniędzy na pewno. Tak więc jestem przekonany, że ewidentnie nastąpiło przekroczenie pewnych ogólnie obowiązujących zasad.
Chyba się nie mylę kiedy uważam, że środki które wpłynęły na moje konto są moje. I nikt prócz mnie nie ma prawa ich samowolnie wyprowadzać. Co prawda TK w listopadzie 2015 roku stwierdził, że w  przyrodzie nie ma nic pewnego i 150 miliardów zajumane z OFE w 2014 roku już nie jest nasze, ale wicie-rozumicie taka była widocznie potrzeba chwili.
Jestem bardzo ciekawy co by się działo gdybym dzisiaj rano zagrał za cały licznik i przegrał. Konto minusowe, E-sąd, komornik, licytacja mienia, rozstrzelanie ?
I co mają czuć wszyscy wykiwani którzy wypłacili kupony w kolekturach w poniedziałek, wtorek i środę (do południa) a teraz widzą, że odebrali 3 razy za mało.
Od czasu do czasu prasa opisuje błędy popełnione przez zachodnich buków i za żadnym razem nie spotkałem się z sytuacją że to klient był poszkodowany. Za błędy trzeba płacić czego niejednokrotnie doświadczyłem sam na sobie za szybko wciskając "wyślij" nie sprawdziwszy dokładnie kuponu i notowań które niejednokrotnie nie zgadzają się z ofertą. Wtedy nie ma zmiłuj....
Ok, tak więc biorą jak swoje i obym się za czas jakiś nie przekonał, że ktoś gra sobie na moim koncie jakieś horrendalne bzdury bo czemu nie.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz