wtorek, 8 maja 2018

Dlaczego ?

witam

Z powodu kompletnego braku remisowej oferty (znalazłem póki co tylko 7 potencjalnych możliwości) zmieniłem nieco koncepcję i zagrałem 6/12 z sześcioma "czapkami".
Wszystko zaczęło się doskonale bo oto w kolarskim wyścigu dookoła Włoch postawiłem dwa pojedynki (Wellens v Ulissi 1 1,60 i Yates v Pinot 1 1,70) i oba łatwo weszły. Dalej zaiskrzyły dwa remisy w Ugandzie (0-0, 1-1) i nastał mecz piąty (w linku skróty meczu)
https://www.livescore.in/match/UgqF2Rch/#match-summary
1-0 dla gospodarzy i już nieważne statystyki 43-57% posiadania piłki, 7-14 w strzałach i 0-3 w kornerach ale czerwona kartka w 90 minucie i gol z karnego zdobyty w 10-kę w 93....
Jak mam to skomentować bez słów uważanych za nieprzyzwoite...?

Nic to, tanie zagranie (kilka rozpisów) na rybkę i zasadniczo na razie dobrze jest. Tym niemniej takie bramki dają mi do vivatu.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz