środa, 16 maja 2018

Hazard pragmatyczny

witam

Trudno mi będzie napisać dzisiaj choć kilka słów ponieważ w kamienicy trwa właśnie wymiana balkonów i stały, uciążliwy hałas a nawet jazgot jest nie do zniesienia.
Przejrzałem ofertę STS i z ubolewaniem stwierdzam, że na wiele meczów które chciałem umieścić w rozpisach nie ma jeszcze notowań. Tak więc grę mam w jakiś sposób ograniczoną.
W takich okolicznościach przyrody zdecydowałem o postawieniu 7 "czapek" w wariantach 6/13 i 7/13. Paradoksalnie cztery z tych czapek to X-sy bo czas jest taki, że są one dużo pewniejsze niż faworyci grający o pietruszkę. I tak we Włoszech (2 spotkania), Serbii i w Copa Libertadores remisy się wykładają bo pomagają zostać w lidze i gospodarzom i gościom.
Myślę sobie, że pomimo przeróżnych animozji dogada się też Legia z Lechem co obu ekipom zapewni oczekiwane przez nich puchary.
Trzy pozostałe "pewniaki" umieszczone jako elementy rozpisu to rywalizacja kolarzy ale mam pewne wątpliwości co do ich jakości. Po prostu zbyt dużo trafiłem kolejnych pojedynków i pewnie nadeszła pora na pudła....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz