środa, 4 kwietnia 2018

Granie w bambuko

witam

Zdarza się od czasu do czasu, że notowania, na powiedzmy dla przykładu mecz ligowy w Algierii pod tytułem Kabylie v Algier, przez cały dzień spadają na away win do poziomu poniżej 2,00 żeby w określonym momencie odwrócić wektor i spaść do poziomu poniżej 2,00 na home win. Może to być spowodowane przez tak prozaiczne przyczyny jak choćby fakt, że cała drużyna gospodarzy wraca ze Świąt na niezłym kacu po czym trzeci trener zadaje klientom sok z kwaszonych ogórków zwany przez babcie rosołkiem i jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zawodnikom wraca wigor i hart ducha.
Innym źródłem dezinformacji mogą być powielane fake newsy dla "zmylenia bundeswery" a gdy sytuacja odpowiednio dojrzeje atak tych co lepiej wiedzą na zawyżone sztucznie kursy.
Co by o tym nie myśleć, prawda jest taka oto, że w konsekwencji za wszystko i tak zapłacą nieświadomi podstępu, prości gracze.
Ok, trochę późno ale biorę się do rzeczy. Ten tydzień ma być mój...:)

Czwartek: 5 kwietnia 
Jestem zdruzgotany. Jeden z czterech absolutnie preferowanych remisów który wstawiłem do każdego kuponu wyleciał z hukiem w powietrze.
https://www.livescore.in/match/rXshgKaR/#match-summary
No cóż, jasna sprawa. Nie mam idee fixe, że wszystko ma wchodzić. Ale dlaczego dołują mnie w 95 minucie. To jakieś szaleństwo..
Na pewno nie pomoże to ponizszemu rozpisowi ani jego bliskim przyjaciołom...
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310941899016847271&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Dzisiejsza preferencja:
Bamboutos FC v Unisport Bafang X (result (1-1) - sorki, mecz był wczoraj i oczywiście STS jako jedynego z Kamerunu nie miał w ofercie internetowej...:(

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz