czwartek, 10 marca 2016

Ranny ptaszek

witam

Już godzinkę siedzę przy kompie a o porannej kawie niemal zapomniałem tak dawno została wypita, bo dzisiaj do wykonania ważne zadanie. Przesunąć na wyższy poziom a może i dwa poziomy słupki stacka w STS i Totolotek.pl.
Pierwszą sprawą było sprawdzenie co ja tam dzierżę w karmanie i szkoda, że nie umiem zeskanować biletów z Mixa. To tym razem tam oczekiwania związane z dobrym początkiem mam zdecydowanie największe i układów tam zawartych nie mogę już powielać w nowych seriach.
Przechodząc do spraw bieżących szukam "na gwałt" jednej ale za to pewnej pozycji do "robota", którą to połączę z jak ufam zwycięskim pojedynkiem Marcela Kittela (z innym zawodnikiem) na 4 etapie wyścigu z Paryża do Nicei.
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider_palm.asp?riderid=6784&year=2016&all=1&current=0
Mógłby to być na przykład któryś pojedynek w biathlonowym biegu indywidualnym mężczyzn ale ciężko jest traktować taki zakład jako pewny skoro wynik może zależeć od jednego niecelnego strzału.
Poza tym zajmę się świeżą ofertą piłkarską głównie z Iranu, Jordanii i dwóch niższych Francji i jak już coś z tego powstanie to umieszczę jedną z wersji na blogu...

PiS: 11'20"
Pierwsza dzisiejsza przymiarka
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310701699100940869&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310701699044940958&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

Result 17'00"
Kittel nie powalczył ponieważ żeby tego dokonać trzeba jeszcze przyjechać w czołowej grupie. Jedno co dobre to fakt, że tę dublę (Szachtar też mi nie bardzo leżał) wsadziłem tylko w jedną serię (a w Mixie w ogóle). W drugiej wymieniłem trzy pozycje (standard) i układ podwójnych (też standard) i to już lepiej wygląda...")
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310701699167741563&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Boli tylko fakt niewykorzystania całego Iraku a przecież jeszcze trzy mecze na przemienne 1X (weszło 1XX) nadawały się do czteropaku i stały rozpisane w kajecie....

PiS: 20'40"
Właśnie zauważyłem, że w NHL na 6 pojedynków padło 5 remisów. Od czasu do czasu mam nocny pomysł na lekki amerykański hokej ale tym razem nie "zaczuwałem"

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz