czwartek, 3 marca 2016

Klawo jak cholera

witam

Mam plan, oznajmiłby Egon Olsen na widok wydumanej akcji którą opisałem sobie w kajecie w postaci wybranych do gry pojedynków na czwartek, piątek i sobotę.
Od klasycznego zestawu odpadł niestety Singapur bo o ile na wczorajszych kuponach 1,95 za Geylang było warte grzechu o tyle 1,75 przestało mnie interesować. Sam mecz zresztą też, ponieważ przez zbudzone upiory do dubli wstawiłem bezkonkurencyjny Arsenal i stało się co się miało stać. A ślubowałem szajsu nie dotykać. No cóż,  takie tylko obietnice.....
Anglia, o czym ostatnio często mówię, staje się popularną grą losową i to widać, słychać i czuć. W stosunkowo łatwej jak się wydawało jeszcze we wtorek kolejce, ludzie ustrzelili.....
Pula na wygrane: 37465.50 zł
0 wygranych 13 trafieńpo 0.00 zł
0 wygranych 12 trafieńpo 0.00 zł
3 wygrane 11 trafieńpo 6244.20 zł
86 wygranych 10 trafieńpo 217.82 zł
...a pula pierwszego stopnia urosła do 540.000 złotych.

Ok, wracając do przerwanego wątku, w kajecie stoją pojedynki 2,3 Francji, Omanu, Iranu, Kenii, Jordanii, Algierii i Maroka i właśnie trwa wyścig z czasem które notowania łaskawie udostępni STS przed południem. (totolotek.pl był szybszy ale oni mają rozpisy tylko od 1/12 do 12/12 i niby można rozszerzyć układ poprzez pewniaki ale za dużo z tym roboty)

PiS: 12'20"
Sztafetą mieszaną rozpoczynają się dzisiaj MŚ w biathlonie (Oslo) na które nie mam jeszcze pomysłu...
Składy: http://biathlonresults.com/?RaceId=BT1516SWRLCH__MXRL&view=schedule_race

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz