środa, 16 marca 2016

Jedziemy z tym koksem

witam

Do soboty chciałbym uporać się ze wspólną zabawą w rozpisy żeby w siódmym dniu tygodnia móc spokojnie odpocząć i zastanowić się co dalej. Bardzo ciekawe jak się sprawa rozwinie ponieważ fart w takich przedsięwzięciach chadza różnymi drogami. Jak na razie nie jest tragicznie ale jak wiadomo często zaczynam zbyt dobrze a w końcówce się to wszystko wywraca. Bramka w Egipcie, w 94 minucie, mogła być forpocztą typowego scenariusza i w tym miejscu już przestanę krakać....:)
Dzisiaj trochę inaczej, bo z pewniakiem. Nie umiałem się oprzeć.
Dla jasności napiszę, że wysyłanych rozpisów mam znacznie więcej  Zwykle wymieniam trzy akcenty, czasem na krzyż trzy wersje. Tego wszystkiego nie sposób opublikować. Na okoliczność wspólnej zabawy skanuję na bloga samo clou programu i myslę sobie, że jest to najbardziej czytelne i przejrzyste.
F-5,6
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310761699364706639&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310761699364806692&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

Z cyklu widzi-mi-się, do szalonych kuponów w STS wsadziłem pozycję p.t.
Pedraig Harrington (1-10) 3,50
http://www.europeantour.com/europeantour/season=2016/tournamentid=2016020/teetimes/index.html
A jak on ma to przegrać :) - choć na giełdzie 36,00 na win

Result 23'55"
Portugalska Mafra strzela na 0-1 w 92 minucie. Jak na razie najważniejszy mecz tygodnia i jedna pozycja która wypadła mi z każdego granego rozpisu. A bodaj by pękli.....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz