środa, 21 stycznia 2015

W poszukiwaniu straconego czasu

witam

......Ta miłość zatracona i ja na wskroś szalony,
Już wszystko przeminęło. I tylko czas stracony.

Taka końcówka większej całości którą pisałem ponad czterdzieści lat temu na okoliczność kolejnych wzlotów i upadków w młodzieńczych podbojach sercowych kołacze mi się dzisiaj po głowie. Bo tak na dobrą sprawę w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku była jeno mało istotnym fragmentem pewnej chwilowej egzaltacji a dzisiaj nabiera wymiaru ziemskiego podsumowania. Cholera, prochu nie wymyśliłem i już raczej nie wymyślę i tak oto, dzień po dniu przeciekło mi życie przez palce....
Więc może chociaż jeszcze jeden typ, jakiś meczyk na klawo, pies, koń czy inny ścigający się czworonóg stworzą kolejną wartość dodaną w zbliżającym się wielkimi krokami rozliczeniu.
Lekko optuję za:
Brighton v Ipswich (Dnb) 2 1,94  (result 3-2)
Wozniacka v Azarenka 1 1,85  (result 0-2) Białorusinka za dobra na Dunkę
ako 3,59

Chętnie poczytam w komentarzach co myślicie zwłaszcza o powyższym pojedynku tenisowym. Wiadomo, że nie mam o tym sporcie pojęcia więc wszelkie uwagi będą jak wpuszczenie świeżego powietrza w ten mój zadymiony, hazardowy klimat..

Kilka dni temu rozpoczął się sezon na torze w Sam Houston (Texas) czemu dałem tutaj wyraz. I wszystko jak na razie przebiega zgodnie z początkowymi założeniami:
RankJockey NameSts1st2nd3rdTotal $Win%Top3Top3%
1Roman Chapa7511$129,80071%7100%
2Deshawn L. Parker261040$92,36138%1454%
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz