środa, 14 stycznia 2015

Powtórzysz, nie stchórzysz

witam

Tytułowe kredo wyciągnąłem gdzieś z zakamarków pamięci brydżowej bo jak ulał pasuje do dzisiejszego toku postępowania. Chcę się bowiem rozliczyć z niedawną przeszłością i jeszcze raz wejść w buty typów które zawiodły, a które przecież liczyłem "na zycher". Polecać ich nie będę a nawet pozwoliłbym sobie je odradzać ponieważ może być i tak, ze to jakaś szatańska, nie mająca szans na powodzenie zbitka.
Niestety po kupony będę musiał przemieścić się do niefartownej "Fortuny" gdyż ani STS ani Mix nie wystawili obu par które mnie interesują. Zatem kobieca sztafeta biathlonowa i:

Włochy v Norwegia 1 1,60  (miejsca 9/4)
Ukraina v Polska 2 2,25  (miejsca 5/7)
ako 3,60

A skoro trafię już do "Fortuny" szarpnę się także na:
Włochy (1-6) 1,55  (miejsce 9)
Polska (1-8) 1,75  (miejsce 7)
ako 2,71

Kolejna reminiscencja to mecz Fa Trophy (replay) w którym chcę postawić półfinalistę tych rozgrywek sprzed dwóch lat i finalistę sprzed roku. A zatem:

Gateshead v Grimsby (Dnb) 2 2,16 - mecz przełożony na 19.01

I jeszcze Hit dnia w STS. To niejako tradycja więc z trzech dostępnych pojedynków zdecyduję się chyba na Kazań (1,90) w żeńskiej siatkówce... (choć nie mam o tym sporcie bladego pojęcia :)

Result 16'00"
Ach te baby .... Najlepsza z Włoszek już na pierwszym strzelaniu straciła prawie 2 minuty i było zasadniczo "po ptakach". "Fortuna" co by nie mówić to nie jest firma z którą można się przyjaźnić. Kurs w końcówce spadł nawet do 1,40, więc nie tylko ja gryzę paluchy ze złości...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz