sobota, 17 stycznia 2015

Ostatnie tango w Texasie

witam

Tak się po prostu nie da. Przyjemności związane z nocnym podglądactwem wyścigów konnych w USA to już w moim starczym wieku zbyt wiele i dla oczu i dla ogólnego samopoczucia. Rzecz skończyła się koło 6 rano więc po niedawnym przebudzeniu trzeba szybko "stanąć na chód" i wziąć się za hazardowe obowiązki. Ale to wszystko dopiero po "porannej" kawie...

PiS: 13'10"
Z Hitów dnia dzisiaj nie skorzystam. Nie moje klimaty. Za to wstawiłem jeden mecz z Super-oferty.
Na pierwszy rzut pobrałem w różnych blokach i rozpisach
Wolverhampton v Blackpool 1 1,57  (result 2-0)
Shrewsbury v Hartlepool 1 1,37  (result 3-0)
Salernitana v Martina 1 1,40  (result 1-0) - bardzo ważna dla mnie bramka w 89 minucie...
Shipulin v Bjorndalen 1 1,45  (miejsca 4/15)
a z tych trudniejszych...
Millwall v Ipswich 2 2,15  (result 1-3)
Basingstoke v Gosport 1 1,90  (result 1-1)
Whitehawk v Bromley (X2)  (result 2-1)
Woking v Bristol Rovers (X2)  (result 0-0)
Brighton v Brentford (X2)  (result 0-1)
Z tym że trzy ostatnie tylko do tanich rozpisów na dwóch blokach w konfiguracji (XXX) (222)

Result 18'05"
Zawiódł mnie 6 poziom angielskiej palisady a przecież tyle łatwizny było do wyboru w wyższych ligach.
No cóż, Gosport i Whitehawk miały po dwie czerwone kartki w poprzednich meczach a przez to były dość mocno osłabione. I to był jedyny powód dla którego próbowałem złapać tam korzystny wynik..
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz