niedziela, 4 stycznia 2015

Pogoda na skakanie

witam

Wygląda na to, że dzisiejszy konkurs skoków narciarskich w Innsbrucku nie będzie powtórką z ubiegłego sezonu, kiedy to ze względu na fatalne warunki atmosferyczne odbyła się tylko jedna seria turnieju, i zobaczymy wspaniałą, wyrównaną walkę...
Na to jednak jest jeszcze trochę czasu (12'45") więc zacznę od pucharu Hopmana.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Puchar_Hopmana_2015
W zasadzie nie grywam tenisa ale w nowym już roku, z nowymi siłami, ale jeszcze szczęśliwym zbiegiem okoliczności ze starym kapitałem początkowym AD 2015 (0,66 SP) ruszam do walki z:

Dellacqua (29)/Ebden(98) v Radwańska(6)/Janowicz(38) 2 1,95  (Zwrot) - zmiana składu z powodu kontuzji

do dubli dostawiłem póki co
Fettner v Sjoeen (1 seria) 1 1,50  (nota 111,2/105,4)
ako 2,92

Kolejny pojedynek w TCS który wziąłem to:
Tande v Matura 1 1,50  -  Norweg skakał w gorszych warunkach ale i tak bardzo słabo i zawiódł 

PiS: 13'00"
U Anglików gram
Solihull v Stalybridge 1 1,65  (result 1-2)
w dublach z Barrow (1,55) Concord (1,45) i Bristol Rovers (1,65)

cdn niebawem
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie jeden mecz z Włoch, konkretnie Messina - Savoia.

    Na betfair 14892 Euro i wszystko na zwycięstwo gospodarzy.

    Trochę powęszyłem i okazuje się, że u gości chaos, odejścia piłkarzy, m.in.:

    https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=pl&rurl=translate.google.pl&sl=it&tl=en&u=http://www.messinasportiva.it/caos-savoia-ai-saluti-il-ds-obbedio-gallo-piace-messina-e-venezia/&usg=ALkJrhju31s7alhgClZSaz4-BdCWwlDoNQ

    Link długi, bo muszę tłumaczyć na angielski (włoskiego aż tak dobrze jeszcze nie rozumiem).

    @1,60 w STS/Mixie (wziąłem w WH 1,70 przed chwilą) cudów może nie robi, ale na materiał do dubli/trypli chyba się nadaje. :)

    gogor

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć
    Sprawdziłem i faktycznie jak na niską włoską ligę obroty i chęć zakupu na dwa dni przed meczem są bardzo zastanawiające.
    Sprawdzanie obrotów to na pewno jedna z podstawowych dróg do ewentualnych sukcesów, wymaga jednak cholernie dużo pracy
    pozdrawiam
    PiS: Mecz Messiny wezmę pod uwagę w dublach

    OdpowiedzUsuń
  3. Od pogody naprawdę wiele zależy, silny wiatr może spowodować spore nieprzyjemności ;/

    OdpowiedzUsuń