wtorek, 27 stycznia 2015

numer 13

witam

Kiedy brak mi koncepcji lubię zerknąć na kalendarium wydarzeń rocznicowych. A nóż coś mnie zainspiruje...
http://pl.wikipedia.org/wiki/27_stycznia
27 stycznia
W 98 roku, Trajan został rzymskim cesarzem, więc jako rodowity Włoch (co prawda z Włoch warszawskich) może mam jakieś szanse. Poczcie, z odpowiednimi listami uwierzytelniającymi zostało jeszcze trochę czasu coby mnie powiadomić..
W 1073 roku wybuchł Wezuwiusz i tutaj nie ma pola na żarty bo historia lubi się powtarzać.
W 1924 roku odbył się pogrzeb Lenina a w 1990 rozpoczął ostatni zjazd PZPR co tworzy wymowną paralelę.
W 1926 roku JL Baird wynalazł TELEWIZOR
W 1945 roku moja prababcia i mój pradziadek wyszli z Oświęcimia..
No i rok 1957. Pierwsze losowanie Toto-Lotka. Równo 58 lat temu, co daje mi asumpt do postawienia pewniaka w dzisiejszych, skumulowanych (7 mln) zawodach :)
AD 2015 - Za sprawą huraganu Juno nie działa kilka serwisów w USA z których korzystam przy ustalaniu faworytów na torach w Sam Houston i Turf Paradise...
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103086,17314271,Nowy_Jork_czeka_na__Armageddon___Huragan__Juno__zbliza.html

A nad poważniejszymi typami dopiero pracuję....
cdn
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Moja żona ma dziś 40 ste urodziny, więc może to też jakieś proroctwo))

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Twojej żony.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń