wtorek, 28 października 2014

Sprawa do d....

witam

Wczorajsza wizyta na Onkologii trochę mnie zdołowała. Nie, żeby od razu coś złego, ale czeka mnie niestety seria badań, w tym jedno z tych nieprzyjemnych od którego wszystko się zaczęło cztery lata temu. No nic, jakoś to przecież przeboleję. Najważniejsze żeby z pozytywnym skutkiem.

Od lat piszę o mojej idee fixe, czyli poniedziałkowym X-boomie w rosyjskim hokeju. I akurat wczoraj przepuściłem kolejkę w której padło 5 remisów w 9 meczach o średnim kursie 4,80.
Przy standardowych zagrywkach 3/9, 4/9, 5/9 już za sam ostatni wariant, kurs jednej ze 126 linii wyniósł 2547/1 co daje przebicie 20/1 z zagrania.
Zerknąłem do konkursu STS i taki wynik to całkowita mizeria. Prowadzący w klasyfikacji gracz ma licznik 39971/1....Ludzie to się jednak znają na sporcie :)

Rano zagrałem angielską tryplę pod tytułem:
FC United of Manchester v Blyth Spartans 1 1,50  (result 0-0)
Kings Lynn v Belper Town 1 1,45  (result 1-0)
Barnet v Chelmsford City 1 1,25  (result 4-1)
ako 2,71

A wieczorem standardowo: Turf Paradise na którym póki co wymiata dżokej Franco
RankJockey NameSts1st2nd3rdTotal $Win%Top3Top3%
1Geovanni Franco12712$68,82058%1083%
oraz powtórka odcinka p.t. "Czas honoru" którego w niedzielę nie udało się obejrzeć...

PiS: 21'30"
Relacja live z końskiego toru: http://www.turfparadise.com/race-replays--live-video.html
a w ramach zabawy wziąłem na noc
Columbus v Ottawa X 4,00  (result 2-5)
Dallas v St Louis X 4,00  (result 3-3)
Colorado v San Jose X 4,00  (result 2-2)
i niech się bronią.....

PiS: 29.10 godz 16'00"
Zamiast w poniedziałek lub wtorek, dzisiaj zebrało mi się na remisowe rozpisy.
Wziąłem trzy komplety 6/13 (1716 a) za przysłowiową stówkę ale co do efektów to mam najgorsze przeczucia.
Z singli wyróżniłem miedzy innymi
Soczi v Dynamo Ryga X 3,95

cdn
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. http://www.portel.pl/artykul.php3?i=77490

    Szok

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Paweł :)
    A co się działo w hokejowej lidze w Szwecji to też jakiś szok. To że padały remisy to pół biedy bo to tam też nie nowina ale ile bramek padło to już się w pale nie mieści :)
    Pozdrawiam szachista

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć
    A no właśnie
    Remisowy boom w pełni a ja pewnie zaczepię się jak już będzie pozamiatane.
    Znowu nie zagrałem rozpisu a jedynie kilka singli.
    Wystarczyło wziąć te co biorę standardowo i najczęściej
    wszystkie rosyjskie (2) 1 remis
    wszystkie szwedzkie (5) 4 remisy
    trzy z NHL które zostawiłem na blogu (3) 2 remisy
    a z 5/10 (252 linie) żniwo byłoby kolosalne - 21 linii przy średnim kursie 3,80*5=792
    nie mówiąc już o rozpisach 3/10 i 4/10 które w STS (wszystkie 3 warianty) wykonuję na jednym kuponie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Korekta
    Szwedzkich było 6
    Obniża to nieco przebicie ale i tak daje mocno zadowalające zyski
    za 3/11, 4/11, 5/11

    OdpowiedzUsuń