sobota, 11 października 2014

Gorączka piątkowej nocy

witam

Czacha mi pęka i sam już nie wiem czy to z powodu ciężaru nagromadzonych w nocy informacji czy też z braku snu który wyłowienie tych wiadomości spowodował. Tak czy owak ciekawe jak przebrnę w stanie wskazującym na sponiewierany przez całą sobotę aż do wieczornych wyścigów w Delaware.
Dzisiejszy przegląd oferty STS zacząłem oczywiście od Hitów Dnia które jak już nieraz pisałem niwelują zabierany bezpardonowo podatek i marżę.
Brazylia v Argentyna to ciekawe zjawisko, tyle że towarzyskie. Póki co nie mam zdania w temacie.
Za to pojedynek Kasprzak (1,90) v Hampel (2,10) - już kto wie.
SGP w Toruniu to finałowe zawody żużlowe i walka o awans do przyszłorocznego cyklu elity. Hampel z praktycznie czwórką konkurentów rywalizuje o dwa wolne miejsca w ósemce (zakładam że Holder je ma) - a że na tym torze ściga się koncertowo to miałem znaleźć mu przeciwnika i wsadzić pozycję do bloku.
Czy akurat wersja z Kasprzakiem chodziła mi po głowie tego bym nie powiedział. Ale kto wie...
Tutaj, na 8 stronach, można poczytać jak i co:
http://www.sportowefakty.pl/zuzel/473687/pasjonujaca-walka-o-utrzymanie-w-sgp-trzy-miejsca-siedmiu-chetnych

Przeogromna oferta STS zredukowała mi się dość mocno po odrzuceniu Skandynawii której nawet nie próbuję z zasady oglądać i wielu lig regionalnych ze szczególnym naciskiem na naszych kopaczy. Zdaję sobie sprawę, że tkwi w tym właśnie kopalnia gotówki ale nijak nie umiem się zmusić do rozstrzygnięcia czy lepsze jest akurat Trzemeszno czy Margonin 1,15-6,00-11,45....
Została zatem Anglia, kilka moich standardowych kierunków i ciekawe tendencje na asianach.
Zacznę od zabawy w Correct Score która trwa od dwóch lat i jak od czasu do czasu przypominam nie ma nic wspólnego z tym co umieszczę na kuponach, choć tak właśnie widzę przybliżone wyniki....
Conference...
Braintree v Southport (CS 1-0)
Eastleigh v Halifax (CS 1-1)
Welling v Nuneaton (CS 1-0) - (result 4-1 1 pkt)
Altrincham v Woking (CS 1-2) - (result 0-3 1 pkt)
Dartford v Macclesfield (CS 1-1) - (result 1-1 correct 3 pkt)
Forest Green v Gateshead (CS 1-1) - (result 1-1 correct 3 pkt)
Wrexham v Grimsby (CS 1-1)
Aldershot v Bristol Rovers (CS 1-2)
Barnet v Kidderminster (CS 1-0)
Dover v Chester (CS 1-1)
Lincoln v Telford (CS 2-1) - (result 2-0 1 pkt)
Alfreton v Torquay (CS 1-2)

W Konferencji jak na razie nie mogę się na nic zdecydować. Kolejka jest imho bardzo trudna a "wyczapkowane" przez bukmacherów Braintree, Lincoln i Torquay do końca mnie nie przekonują. Nie twierdzę oczywiście, że nie wygrają jak jeden mąż swoich pojedynków, ale coś mnie od nich odrzuca...
League One i Two jeszcze przeglądam. Nie wygląda to za wesoło ponieważ na skutek meczów międzypaństwowych różnych szczebli potencjalnie najlepsi gracze porozjeżdżali się po całym świecie.
Niektóre kursy na pozycje które zakreśliłem jak na przykład Sheffield Utd mocno poszły w górę przez co są raczej nie do gry lub gry tylko na marginesach.
Ok, Rock and Roll zatańczę na Fa Cup...
Wczorajsze propozycje utrzymuję w mocy (Bath, North Ferriby, Maidstone, Boreham Wood, Fylde) z tym, że co do niewytłuszczonego Fylde zacząłem mieć lekkie obawy i dzisiaj w bloku połączę go z jakimś innym "podejrzanym". Buxton FC z którym zagrają to jednak nie tacy kelnerzy podobnie zresztą jak Burgess Hill Town które może sięgnąć nawet samego Sutton Utd.
Tak więc do 5 pozycji dodaję następujące.
Concord V Winchester 1 1,30 (result 3-2)
Dorchester v Hendon 2 2,05 (result 1-0)
Flackwell Heath v Weston Super Mare 2 1,70 (result 1-4)
Wingate & Finchley v Havant & Waterlooville 2 1,70 (result 0-2)
i trzy podwójne do odpowiedniego rozpisu
Chippenham v Hemel 2X 2,35 3,50 (result 0-5)
Needham Market v Witham Town 1X 2,20 3,65 (result 1-2)
Mickleover Sports v Blyth Spartans 1X 2,40 3,60 (result 1-2)

A co myślicie o meczu Polska Niemcy ?

12 października 11'00"
Zagrałem z rana coś co można określić jako Hnb (czyli zwrot w przypadku zwycięstwa gospodarzy)
Lokomotiv v Torpedo NN X (Hnb) 2,20 (result 3-3)

cdn niebawem
pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Pozwolisz, że dziś ja zacznę))

    Aldershot-Bris.Rov. 0-1
    Altrincham-Woking 0-1
    Barnet-Kidderminster 1-1
    Braintree-Southport 2-0
    Dartford-Macclesfield 1-1
    Dover-Chester 2-0
    Eastleigh-Halifax 2-1
    Forest Green-Gateshead 1-1
    Lincoln-Telford 2-0
    Welling-Nuneaton 1-0
    Wrexham-Grimsby 0-1
    Alfreton-Torquay 0-2

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć, puściliśmy zestaw niemal równocześnie :)
    Na Braintree też miałem 2-0 ale rano zmieniłem na 1-0
    Kilka się powtarza i to może dobrze wróży :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 liga kosza lancut + krosno+ spojnia st. szczecinski dobry tripel

    OdpowiedzUsuń
  4. Polska -Niemcy ,jasne że Polska,cs 3-2

    OdpowiedzUsuń
  5. OBY
    Na tę nadzwyczajną okoliczność zaopatrzyłem się już w niezbędne akcesoria :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :)

    Z Wysp pograłem dziś Sheffield Utd, Accrington Stanley i Scunthorpe Utd

    Pozdrawiam!
    fromBZG

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pięknego wyniku, można zaniemówić :)
    hpc 10 v u_efa 20
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Raz się trafiło ;)

    Co do meczu Pol v Ger

    Patrząc po statystykach nie powinniśmy tego meczu wygrać :D

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja sprawdziłem ( bo wczoraj wprowadzałem na emocjach) i okazało się że bezczelnie chciałem oszukać wynik
    Mam tylko 9 pkt z wczorajszego CS
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do Polska v Niemcy, taka anegdota.
    W punkcie była ożywiona rozmowa kilku nieznanych mi graczy którzy prześcigali się w opiniach jakobyśmy nigdy Niemców nie pokonali. W końcu mnie to zaczęło mierzić więc mówię.
    Jak to nie, a Hitlera....
    pzdr

    OdpowiedzUsuń