sobota, 25 października 2014

Liczenie baranów

witam

Wczoraj po prostu nie sprostałem wyzwaniu i zmęczenie mnie przerosło. Żeby szybciej zasnąć, starym dziecięcym sposobem liczyłem barany co w podeszłym wieku sędziwego hazardzisty przekłada się na żonglowanie w myślach piłki. Jeden, dwa, trzy.... sto jeden i dalej nie pamiętam.
Dzisiaj od rana Liga Angielska przegrała mecz z tenisem bo nie mogłem odmówić sobie półfinału w Singapurze. Ma to odzwierciedlenie w typach do których zupełnie się nie przyłożyłem. No cóż, jutro też jest dzień.
A poza tym jak trafię 6 w lotto (12 mln)  to na weekend jakoś wystarczy.
Zagram tylko tryplę i niech się broni:
Reading v Blackpool 1 1,73  (result 3-0)
Gateshead v Gainsborough 1 1,30  (result 4-0)
Dorchester v Bristol Rovers 2 1,36 (result 1-7)
ako 3,05 wg kursów http://www.betvictor.com/sports/en

Z zaciekawieniem będę śledził występ Burgess Hill Town (6,25) a może nawet lekko potraktuję rzecz singlem.
Na tenisową ucztę Radwańska v Halep zabieram "nuty" więc jeszcze może coś w międzyczasie wymyślę..

PiS: 14'20"
Wydaje się, że dość bezpiecznie można dostawić:
Basingstoke v Harrow 1 1,36  (result 1-1) - zły jestem, że z wielu możliwości w jeden kupon wstawiłem właśnie to
Birmingham v Bournemouth (Dnb) 2 2,05 (X 3,60)  (result 0-8)
W singlach będę próbował między innymi pomysły których nie polecam
Luton v Nortthampton 1 2,05 (result 1-0)
CSKA v Metallurg MG X 4,00 (result 1-2)

Result 19'00"
Wyszło ok, a ponieważ było się na czym wyłożyć a do gry wybrałem głównie zapodaną tryplę nie ma co narzekać. Choć oczywiście mogło być lepiej. Forest Green na równo zakreślony z Basingstoke, Bournemouth odważnie bez Dnb, 2 śliczne remisy w Southend i York. Te co prawda nawet grałem ale tak śladowo że nie było co wspominać.
Teraz Turf Paradise (21'55") a na noc standardowo lekkie single:
Detroit v Philadelphia X 4,20 (result 2-4)
Chicago v St Louis X 4,00 (result 2-3)
Boston v Toronto X 4,10 (result 4-1)
i niech wejdzie chociaż jeden, no dwa :)
Result: Nie wszedł ani jeden ale ta zabawa krzywdy mi nie robi, co najwyżej niesmak przy sprawdzaniu wyników...
cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Czesc Paweł
    Czy są jakies argumenty za Burgness Hill Town,przyznam że kurs ciekawy....?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawałem ich w poprzedniej rundzie też po bardzo wysokim kursie :)
    Wygrali wtedy na wyjeździe z Sutton (6 poziom) 3-1
    Teraz Dartford (5 poziom) nieco silniejszy i będzie trudniej ale kto wie.
    Na swoim poziomie wymiatają :)
    http://int.soccerway.com/teams/england/burgess-hill-town-fc/4885/
    pzdr

    OdpowiedzUsuń