środa, 22 października 2014

Ostatnie podrygi

witam

Dzisiaj na torze w Delaware ostatni dzień sezonu. Jak to bywa w zwyczaju ostatków, należy spodziewać się sporych fuksów ale po cichu liczę sobie, że dż. M Ritvo a może też dż Cedeno będą dzielić i rządzić.
Od rana byłem na ruskim bazarku ale w drodze powrotnej wziąłem w STS tanie rozpisy 3/9, 4/9 tylko po to, żeby coś się działo.
Do kuponów wsadziłem wszystkie cztery rosyjskie mecze hokejowe (X) z których najbardziej liczę (jeśli na remis w ogóle można liczyć)
Togliatti v Zagrzeb X 3,95 (result 2-1)

Result: 23.października 10'00"
Szkoda tego remisu w Ładzie ponieważ przy 4 innych trafionych X-sach (hokej ruski, szwedzki, fiński i jedna piłka) miało to kolosalne znaczenie przy wypłacie. Swoją drogą to kara za brak zaufania do Legii którą w Hicie Dnia grałem też po 3,45 na remis. No nic, lekkie plusy a to najważniejsze.
W Delaware zaczęło się od (46/1 SP) a skończyło na (17/1 SP). Środek dość przewidywalny ze zwycięstwami dż M Ritvo x 3
Dzisiaj puściłem rano dwa warianty 3/10, 4/10, 5/10 na remisach w hokeju i piłce po skromnych stawkach.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz